skip to Main Content

Little Witch Academia انیمه‌‎ی کوتاهی از یان یوشیناری

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/Little Witch Academia – puyanama.FLV” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/LittleWitchAcademia-4.jpg”]

Little Witch Academia  انیمه‌ی کوتاهی به کارگردانی Yon Yoshinari و تهیه‌کنند‌گی Trigger برای Anime Mirai 2013 می‌باشد.  Young Animator Training Project پروژه‌ای سالیه‌ است که توسط مجمع سازندگانِ انیمیشن ژاپنی برگزار می‌شود. این پروژه از سال 2010 کلید خورده است و توسط دولت ژاپن و تحت نظارت آژانس امور فرهنگی این کشور حمایت می‌شود تا انیماتورهای جوان را آموزش داده و ساپورت کنند.

این پروژه با سرمایه‌ی 215 میلیون ین، حدود 2.27 میلیون دلار آغاز شد و هدفش آموزش و اشتغال انیماتورهای جوان است. یکی از دلایل حمایت آژانس امور فرهنگی ژاپن را می‌‎توان این‌گونه عنوان کرد که به دلیل داشتن پروسه‌ی طولانی انیمیشن‌های ژاپنی، بخشی از تولید در خارج از ژاپن انجام می‌گرفت و این خود باعث کاهش فرصت‌ها در بخش آموزش تکنیکی انیمیشن در داخل ژاپن می‌شد.لازم به ذکر است که این بودجه در سال 2011 دوباره با همان مبلغ تمدید شده است.

داستانِ این انیمه هم حکایت Akko Kagari دختری‌ست که به عضویت آکادمی جادوگران درآمده البته این به دلیل تاثیر گرفتن از جادوگر جوانی به نام Shiny Chariot بود. غالبا روزهای خود را با دوستان و همکلاسی‌هایش سپری می‌کند و به درستی نمی‌داند که چگونه باید سوارجارو شود و مشکلاتی از این دست، تا اینکه…

دانلود انیمه

 LittleWitchAcademia-1 LittleWitchAcademia-2 LittleWitchAcademia-3 LittleWitchAcademia-4

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو