skip to Main Content

تبلیغ تجاری – ابر راهنما

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/Guinness cloud-Puyanama.com.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/028.jpg”]

شرکت معروف میل Mill بار دیگر با ساخت ابری واقعی خود را به چالش کشید.

این آگهی تلوزیونی که 90 ثانیه است و توسط شعبه لندن ساخته شده است، درباره سفر ابری از دریا به سوی شهری شلوغ است.  کارگردان آن را آقای پیتر تواتیس Peter Thwaites به عهده گرفته. این کار از آنجایی که بسیار بلند‌پروازانه بود از نظر فنی و تکنیکی تیم تولید را به چالش کشید تا با دید دیگری بنگرند. آقای مت ویلیامز Matt Williams تهیه کننده این انیمیشن توضیح می‌دهد:

 ما تصمیم گرفتیم ابر را در هودینی Houdini بسازیم زیرا ما را قادر می‌سازد تا تمام تنظیمات دلخواه‌مان را روی ابر اعمال کنیم. تغییرات باید بسیار انعطاف‌پذیر می‌بودنند زیرا هر شات برای ما چالش بزرگ و متفاوتی بود.

 یکی از بزرگترین موانع شخصیت دادن به ابر بود. “ساختن یک ابر واقعی خودش بسیار مهم بود، مقدار خمیدگی، کشش، مانور. آقای ویلیام می‌افزاید: ابرهای واقعی هدفمند حرکت نمی‌کنند، بنابراین ایجاد یک ابری که هم واقع بینانه باشد و هم هدفمند حرکت کند نیاز به یک توازن خوب داشتیم.

3dw165projects4

019

028

038

کارگردان: Peter Thwaites

آژانس: AMV

شرکت تولیدی: Made Of More

تهیه کننده اجرایی: Ciska Faulkner

تدوین: Neil Smith

دستیار تدوین: Ryan Colligan

تهیه کننده: Matt Williams

هنرمند ارشد دو بعدی: Neil Davies

هنرمند ارشد سه بعدی: Tom Bussell

هنرمندان دوبعدی: Siro Valente, Tomas Wall, Grant Conner, Greg Howe

هنرمندان سه‌بعدی: Tom Raynor, Richard Thomas, Christian Waite, Cat Harris, James Mulholland, Jacob Gonzales, Tom Bolt, Graeme Turnbull, Henry South, Monica Taddei, Sauce Villas, Thibault Stoyanov, Allyn Lawson, Natalie Rocks, Ryan Smith, Marta Carbonell, Max Puentes Rivera, Chris Mcdonald, Jake Flint, Hitesh Patel

مت پینتینگ: Can Yigit Sanalan, Kieran Belshaw, Nathan McKenna

کانسپت آرت: Jimmy Kiddell, Nathan Mckenna, Melanie Climent, Jiyoung Lee, German Casado

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو