skip to Main Content

تهران1500 فروش 420 میلیون تومان را پشت سر گذاشت

علی سرتیپی اعلام کرد: فیلم سینمایی ‘رسوایی’ با 97 میلیون فروش شب گذشته در سینماهای تهران، در مجموع به رقم 810 میلیون تومان رسید.’تهران1500′ نیز فروش 420 میلیون تومان را پشت سر گذاشت. این انیمیشن سینمایی شب گذشته 58 میلیون فروش داشته است.

1500_Akbar-Agha_Puyanama

مدیرعامل فیلمیران در گفتگو با نسیم افزود: استقبال از هردو فیلم خوب بوده و بزودی “رسوایی” به فروش میلیاردی می‌رسد.

عبدالله علیخانی، پخش‌کننده ‘رژیم طلایی’ در گفتگو با «نسیم»: استقبال بهتر از روزهای قبل شده و در این مدت 87 میلیون تومان فروش داشته است/ سینماهای آزادی، زندگی و اریکه ایرانیان پرمخاطب‌تری‌ها بوده/ این رقم برای گیشه تهران است و آمار سینمای شهرستان اعلام نشده است.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری درگفتگو با «نسیم» از فروش 48ونیم میلیونی ‘حوض نقاشی’ در شب گذشته سینماهای تهران خبر داد/ ‘تاکنون فیلم بالغ بر 268 میلیون فروش داشته/ 21 سالن تهران را در اختیار داریم که میزان استقبال در سینماهای آزادی، فرهنگ و ملت بیشتر بوده است.

پخش‌کننده ‘قاعده تصادف’ در گفتگو با «نسیم»: فروش فیلم بهتر شده و با 11 میلیون شب گذشته، به بیش از 60 میلیون تومان در تهران رسید/ فعلا برخی سینماهای تهران و هویزه مشهد را دراختیار داریم/ رقبای ما در اکران همه پرفروش‌اند؛ همین استقبال از ‘قاعده تصادف’ را سخت‌ می‌کند.

+

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو