skip to Main Content

سرنوشت ایده‌آل در انتظار بازی‌های Open World



دیروز بازی Far Cry3 عرضه شد. اقیانوس آرام جنوبی روی کنسول‌های بازی‌مان زنده شده است. به نوعی سوالی در ذهن ایجاد می‌کند، اینکه کدام جغرافیا تجربه‌ی بعدی در این سبک خواهد بود؟ به نظر می‌رسد مناطق مناسب برای این سوال بی‌پایان است. در کوه‌های برفی Skyrim بوده‌ایم، در محله‌های پر از جرم و جنایت هنگ‌کنگ در Sleeping Dogs بوده‌ایم و حتی غرب آمریکای قدیمی را در Red Dead Redemption تجربه کرده‌ایم.
اما چه تقدیری در انتظار بازی‌های سبک Open World است و چه جاهایی قرار است اکتشاف شود؟ آیا ترجیح می‌دهید این جهان کاملن ساختگی باشد؟، به مانند یک امپراطوری در شهری بدنام و یا بر اساس تجربه‌ای از دنیای واقعی مانند: Assassin’s Creed؟ که ما را به ایتالیا و دوران انقلاب آمریکا می‌برد؟ چه چیزهایی باعث می‌شود تا این جهان‌های متفاوت به صورت زنده مقابل شما ظاهر شوند؟

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو