skip to Main Content

شب قبل از مهمانی هتل ترانسیلوانیا

با فروش ۱۱۹ میلیون دلاری هتل ترانسیلوانیا در هفتهٔ اول اکران، شیفتگان این انیمیشن که شاید از زمان دیزنی کلاسیک، یکی‌ از بهترین انیمیشن‌های سه بعدی، ساخته شده بر اصول کلاسیک، در کارنامه سونی به حساب می آید، با شنیدن خبری جدید از استودیوی سازنده‌ی فیلم، حالا انگیزهٔ دیگری برای تماشای مجدد این فیلم را دارند. در جمعهٔ پیش رو، قبل از اکران انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، نسخه کوتاهی‌ از این انیمیشن با نام “شب بخیر آقای بزرگ پا”، به کارگردانی Genndy Tartakovsky به روی پرده خواهد رفت. این انیمیشن کوتاه که به سبک دو بعدی و کلاسیک ساخته شده، در حین مراحل پایانی اجرای انیمیشن بلند هتل ترنسیلونیا کلیک خورد.

Michelle Murdocca، تهیه کنندهٔ فیلم: “هنوز کلی‌ کار سرمون ریخته بود تا انجام بدیم که تارتاکوسکی و تیمش تصمیم گرفتند این انیمیشن کوتاه رو بسازند. آستین هاشونو بالا زدند و یک ضرب کار رو تموم کردند.”

داستان در شب قبل از شروع مهمانی اصلی‌ هتل و با حضور ستارهٔ فیلم، موجود پشمالویی که پاهای گنده‌ای داره و نصف کرهٔ زمین رو طی‌ کرده که یک شب رو راحت در این هتل به سر ببره، شروع می‌شه. در طول داستان، هم اتاقیش که کاراکتر یک جادوگر از آب در میاد، در طی ساعات نیمه شب، مزاحم بزرگ پا می‌شه و تا صبح، خواب رو از چشماش میگیره.

Goodnight Mr. Foot
Goodnight Mr. Foot

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو