skip to Main Content

راه اندازی شبکه پویا یکی‌ از نیازهای کودکان بود

کارگردان مجموعه انیمیشن رستوران جنگل گفت: راه اندازی شبکه پویا یکی از نیازهای کودکان بود و امیدوارم از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

به گزارش پویانما، محمد رضا حنفی افزود: معتقدم راه اندازی شبکه پویانما یکی از نیازهای ضروری نسل کودک جامعه ما بود که با همت مسوولین به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: بدون شک این شبکه می‌تواند به رشد و شکوفایی انیمشن ایران کمک قابل توجهی بکند و آثار این موضوع به مرور زمان برای مردم و مسوولان و جامعه‌ انیمیشن ایران قابل لمس خواهد بود این کارگردان انیمیشن درباره روند تولید انیمیشن در ایران توضیح داد: تولید انیمیشن در ایران چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی رشد قابل ملاحظه ای داشته و موسسه صبا نیز در سال های اخیر در این زمینه فعالیت های قابل توجهی داشته است.

حنفی تاکید کرد: روند بررسی طرح های انیمیشن باید در موسسه صبا تسهیل شده و از حضور کارشناسانِ ثابت به منظور تسریع بررسی طرح ها در این موسسه استفاده شود.

وی گفت: معتقدم بسیاری از آثار انیمیشن داخلی قابلیت حضور در عرصه های بین المللی را دارند  و برخی آثار همچون مجموعه رستوران جنگل به لحاظ کیفی و محتوایی از آثاری که از شبکه های ماهواره ای پخش می شوند بهتر است.

 این کارگردان انیمیشن به فقدان بازاریابی انیمیشن اشاره کرد و افزود: راه اندازی یک واحد بازاریابی بین المللی در موسسات تولید انیمیشن همچون صبا ، موجب عرضه خارجی تولیدات داخلی می شود.

همچنین حضور بین المللی انیمیشن ایران در نهایت به افزایش سطح کیفی آثار منجر می شود.

[widgetkit id=7810]

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو