skip to Main Content

Live2D انیمیشن تعاملی سه‌بعدی از تصاویر دو‌بعدی

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Live2D – Interactive.flv” image=” /wp-content/uploads/Live-2D_in_Puyanama.jpg “]

تکنولوژی Live 2D توسط Cybernoids توسعه یافته و اولین سیستمی است که توانایی رندر سه‌بعدی از تصاویر دوبعدی را دارد. این تکنولوژی از انواع کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. مثلاً در 3D جاذبه‌های منحصر به فرد آرت‌ورکت‌های Osamu Tezuka به خوبی رندر و ارائه نمی‌شد، اما با Live 2D قادر هستیم حرکت‌های نرم 3D را با طراحی‌های اورجینال ایجاد کنیم. در نتیجه با این سیستم، دقیقاً همان حس و حال دست هنرمند را تجربه خواهید کرد.

وقتی سر، به طرفین می‌رود، به صورت دقیق می‌توانید موقعیت مژه‌ها و حرکت چشم‌ها را کنترل کنید. همچنین با ابزارهای ساده و قدرتمند این سیستم، به راحتی می‌توانید به کنترل کاراکتر  بپردازید. اگر خالق، حس هنری خوبی داشته باشد، می‌تواند طوری کار کند که دقیقاً هنرمند می‌خواهد.

این سیستم محتوی خود را با Polygon و Vector ایجاد می‌کند. انجین 3D از قدرت Polygon استفاده کرده و به سرعت، می‌توان محتوی 3D روی موبایل‌ها ایجاد کرد.

هم اکنون این سیستم به صورت محدود روی بازی‌های دیالوگ محور با حرکات محدود کار می‌کند. ولی شرکت سازنده هدف‌های گسترده‌ای برای یکی – دو سال آیند‌ه‌اش دارد و می‌خواهد حرکت‌ شخصیت‌ها را 360 درجه ارائه کند.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو