skip to Main Content

شبکه‌های اجتماعی خصوصی در 20سال آینده

دنیای فن‌آوری، نوآوری‌های شگفت‌انگیز بسیاری به خود دیده است؛ از جمله شبکه‌های اجتماعی خصوصی. گاهی وقت‌ها فکر کردن به احتمالاتی که در آینده ممکن است بسیار محبوب شوند بسیار جذاب می‌شود. نسبت به چند دهه گذشته، تجربه‌های تکنولوژیک افراد به طور متوسط تغییرات زیادی داشته است. کامپیوتر‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها به کالاهای مشترک خانگی پیوستند و افراد در هر ساعت از روز باهم از هر نقطه از جهان ارتباط دارند.

با در نظر داشتن این نکته، کسب و کار و تجارت، در سال 2022 با شبکه‌های خصوصی اجتماعی چگونه خواهد شد؟ برخی اندیشه‌ها که در ازتباط با همین شبکه‌ها هستند را در زیر بخوانید:

1- استفاده از ایمیل در این نوع سیستم دیگر معنایی نخواهد داشت. تمامی مردم به صورت ریل‌تایم با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

2- مکالمات مهم، جلسات با مدیرعامل و… از طریق ویدئو خواهد بود. هزاران نفر از کارکنان به صورت همزمان این جلسات را رصد می‌کنند. با مجهز شدن سیستم‌ها به دوربین‌های پیشرفته، به جای صحبت و اخطار حضوری، رئیس شما در هر زمانی که مایل باشد می‌تواند فعالیت‌های شما را بررسی کرده اقدامات لازم را انجام دهد. دیگر نیازی به برگزاری همایش‌های هزینه‌بر و موارد این‌چنینی نیست…!

3- تیم‌های مجازی رشد فزاینده‌ای خواهند داشت. اینقدر سریع که شرکت‌های بزرگ تازه متوجه می‌شوند که با کار کارکنان در خانه، پول‌های بیشتری نسبت به روزهایی که کارکنان برای کار به محل شرکت می‌آمدند صرفه جویی شده است. با در نظر گرفتن این نکته که پهنای باند بیشتری در دسترس عموم خواهد بود، تمامی ارتباطات و کارها به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت.

4- نرم‎افزارها همه‌جا در دسترس خواهند بود. فیس‌بوک تقریبن روی تمامی گجت‌ها اجرا می‌شود. این یکی زود‌تر از 10 سال به وقوع خواهد پیوست.  چه نوع نرم‎‌افزارهایی در دسترس خواهند بود؟ آیا دوست ندارید روی شبکه‌ی اجتماعی خصوصی‌تان هم این اتفاق بیفتد؟ تمامی شرکت و سازمان شما اتوماتیک شده است، یا به زودی خواهد شد. در مورد نرم‌افزاری که از طریق آن به روبات‌ خود دستور دهید تا چایی یا قهوه برایتان بیاورد، چه نظری دارید؟ بعضی از افراد دوست دارند همین الان یکی از آنها را داشته باشند!

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو