skip to Main Content

نور ها Lights

Art By: GINOGINO

یکی دیگر از مهمترین عناصری که می تواند احساس را در صحنه ایجاد کند.
می توانید با نورها، عناصر مهم در صحنه را روشن کنید تا حواس بیننده را متوجه آن سازید ،می توانید جهت را کنترل کنید. فضا و آب و هوا را نیز می توان با نور ایجاد کرد.

در نورپردازی Hard Key Lighting ، سایه های تیره و سایه های تیره، با کنتراست بالا، حالت تنش و تعلیق را منتقل می کند. در این نور پردازی ها معمولا یک منبع نوری وجود دارد. نورپردازی های تاریکتر معمولا این گونه ایجاد می شود و عناصر صحنه در سیلوئت قرار می گیرد که بیشتر حالت شب و طوفانی ، از خود بیگانگی کاراکتر، دلتنگی، تنهایی، دپرس و حزن کاراکتر را می رساند.

در نورپردازی Soft Key Lighting ، سایه ها نرم، وصحنه شاد و روشن است و احساس آرامش، بی گناهی را می رساند. کنتراست کمی دارد و نرم است، درنورپردازی های روز، پر انرژی، بشاش، موضوعات کمی تخت هستند، با اندکی کنتراست، همه چیز شفاف و روشن است. به عنوان مثال، انیمیشن کوتاه گوفر بروک، نور پردازی غروب شفاف، براق و روشنی دارد.
نور ها نیز رنگ دارند، نور خورشید کمی زرد، مونیتور ها و تله ویزیون ها نور آبی رنگی ساطع می کنند.

در همین زمینه

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو