skip to Main Content

سینتل “Sintel”

سینتل “Sintel”  یک فیلم انیمیشن کوتاه و مستقلی است که توسط بنیاد بلندر در جهت بهبود توانایی های این نرم افزار ساخته شده است. تیم برای تامین بودجه های اولیه از طریق اینتزنت اقدام کردند و  توانستند گام های موثری را در جهت دوام پروژه بردارند. زمان این فیلم 15 دقیقه و در موسسه بلندر آمستردام تهیه شده است، این پروژه از هنرمندان و توسعه دهندگاه بین المللی بهره جسته با این حال، در حین انجام پروژه با مشکلات وخیم متعددی روبرو بوده اند ولی از این  جهت بسیار موفق عمل کرده است .

این تیم بر اساس فراخوان عمومی تشکیل شد و جالب است بدانید با بیش از 150 پاسخ دهنده از سراسر دنیا مواجه شدند که حاظر بودند داوطلبانه در این پروژه شرکت کنند. نهایتا تیم در ژوئیه 2009 تشکیل شد، تون راسندال  Ton Roosendaalبه عنوان موسس ، کالین لوی Colin Levy ( کارگردان) – دیوید رووی David Revoy ( کانسپت آرت) مارتین لودویجیکMartin Lodewijk  ( داستان) و ژان مورگنسترنjan Morgenstern  (آهنگساز) و استر وودا  Esther Wouda به عنوان مشاور تعیین شدند.

اهداف این تیم از اجرای این پروژه :

1.      رسیدن به پیشرفت های بزرگ

2.      سنجش توانایی و اعتبار نرم افزار بلندر توسط هنرمندان بزرگ دنیا

3.      استفاده از نرم افزار انیمیشن ساز متن باز و رواج استفاده از آن

4.      ارائه تبلیغات و روابط عمومی خوب برای بلندر

5.      ایجاد و ارائه محتوای آموزشی مناسب در جهت استفاده از بلندر

6.      اما در آخر، ارائه تجربه سرگرم کننده ! و الهام بخش برای جامعه بلندر

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو