skip to Main Content

فیلم داستانی بلند “ماشا و خرس” در حال ساخت است

Animaccord در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۵ بر اساس ماجراهای ماشا یک فیلم بلند داستانی، چندین پادکست، محتواهای مبتنی بر فناوری و محتواهایی سفارشی برای پلتفرمهای شبکه‌های مجازی بسازد.

رسانه‌های روسی و شرکت Animaccord که حق استفاده از طرح ماشا را دارد، اقدام به ساخت محتواها و کارهای بلند کرده‌اند. این شرکت که به خاطر مجموعه انیمیشن سه‌بعدی  بسیار محبوبش ، ماشا و خرس، مشهور شده ، جدول زمانی ساخت کارهای جدید خود  تا سال ۲۰۲۵ را اعلام کرده است. این شرکت علاوه بر ساخت فصلهای جدید برنامه اولیه، ساخت یک فیلم داستانی بلند و همچنین چندین پادکست، محتواهای مبتنی بر فناوری و محتواهایی سفارشی برای پلتفرمهای شبکه‌های مجازی را نیز در برنامه کاری خود دارد.

این مجموعه انیمیشن محبوب در حال حاضر به ۴۳ زبان مختلف  در دسترس و تقریباً در تمام قسمتهای جهان در حال پخش است. بر اساس تحقیقات Kidz Global این انیمیشن در آوریل – می ۲۰۲۱ در میان سه برند برتر انیمیشن محبوب در اروپا، خاورمیانه و افریقا قرار داشته است. همچنین به خاطر قسمت ” دستورالعملی برای فاجعه” که حدود ۴٫۵ میلیارد بازدید در یوتیوب داشته ، رکورد پربیننده‌ترین انیمیشن یوتیوب را در گینس کسب کرده است.

به گفته کلاوس تامینگ، مدیر Animaccord، چشم‌انداز کاری این شرکت برای آینده آنست که از محبوبیت IP مشهورش بهره گرفته و ساخت کارهای داستانی را گسترش دهد. وی خاطرنشان ساخت که این موفقیت  در مقطعی با ” چالش تغییر و تجدید مخاطبان مواجه شده ” و گسترش پلتفرمهای رسانه‌ای متعدد و جدید فرصت مناسبی را در اختیار این برند قرار می‌دهد.

با توجه به این نگرش، این شرکت رسانه‌ای به تازگی تأیید کرده که در حال ساخت نخستین فیلم انیمیشن بلند داستانی ماشا و خرس است که تا سال ۲۰۲۵ به نمایش درخواهد آمد . در حال حاضر این شرکت به دنبال یافتن یک همکار برای توزیع  این پروژه در سطح جهانی است.

قالبهای کاری بلندتر امکان معرفی شخصیتهای جدید و داستان‌پردازیهای پیچیده‌تر را فراهم می‌کند.  افزایش زمان کار در مقایسه با قالب هفت‌دقیقه‌ای فعلی  این امکان را برای شخصیتهای کار فراهم می‌کند که فضایی فراتر از محیط سنتی جنگل را نیز کشف کنند. تصورش را بکنید، ” ماشا خرسه” به شهر می‌رود.

سازندگان این اثر با مخاطب قرار دادن خانواده‌ها قصد دارند که شرایط کودکانه  ابتدایی فیلم را تغییر دهند و آن را برای کودکانی که همراه با ماشا بزرگ شده و پذیرای دیدن این شخصیت در شرایط و موقعیتهای جدید هستند، جذاب کنند. امروزه به خاطر داشتن موضوعات و موقعیتهایی که ارتباط نزدیکی با زندگی روزمره خانوادگی دارد، درصد بالایی از والدین به همراه فرزندانشان بیننده این برنامه هستند.

Animaccord در نظر دارد یک کسب‌وکار دیجیتالی راه‌اندازی کند که مستقیماً با مشتری در ارتباط است و نخستین محتوای مبتنی بر فناوری خود را که یک پلتفرم بازی خلاق و تعاملی‌ست، راه‌اندازی کرده است. این استودیو هم‌زمان با مبادرت به ساخت محتواهای بلندتر ، در نظر دارد محتواهای کوتا‌ه‌تر به صورت محتواهای” ماشا و خرس” ۲-۱ دقیقه‌ای برای تبلیغ این برنامه در بستر شبکه‌های اجتماعی متعدد نظیر TikTok نیز بسازد.

بنا به اظهار تامینگ، این برند متعهد است که همچنان به ” ارزشهای اصلی ” و ” هسته اصلی ” خود که توسط Oleg Kuzovkov، خالق این مجموعه ایجاد شده، وفادار بماند. Oleg Kuzovkov شخصیت ماشا را از دختر کوچکی که دیده بود، الهام گرفته است.

آقای Oleg Kuzovkov خالق شخصیت ماشا

تامینگ گفت، « Oleg Kuzovkov از ” خیال‌پردازیهای بی‌حدو حصر” او شگفت‌زده شده بود. »

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو