skip to Main Content

تریلر جدید زوتوپیا از والت دیزنی در سال جدید

دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن زوتوپیا را برای سال نو منتشر کرده است،پنجاه و پنجمین انیمیشن استودیو والت دیزنی.

Zoo Year’s Eve  را با تریلر جدید زوتوپیا که آهنگ اصلی Try Everything  را تداعی می‌کند جشن بگیرید. ترانه‌سرای این آهنگ Sia و Stargate هستند و Shakira خواننده معروف آن را اجرا می‌کند. این تک آهنگ در ۸ ژانویه منتشر می‌شود.

تریلر جدید را ببینید.

تریلر زوتوپیا را دانلود کنید، حجم فایل ۴۰ مگابایت اچ دی، فرمت MP4

خلاصه داستان:

کلان شهر جدید پستانداران،زوتوپیا، مانند هیچ شهر دیگری نیست. شهر شامل زیستگاه‌هایی مانند میدان ساهارای باشکوه و منطقه توندرای بسیار سرد است. شهری که حیوانات از هر زیستگاهی در آن زندگی می‌کنند، جایی که مهم نیست چه کسی هستید یک فیل بزرگ یا یک پستاندار خیلی کوچک،می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید باشید. اما زمانیکه افسر پلیس تازه کار Judy Hopps (با صدای Ginnifer Goodwin ) به شهر می آید متوجه میشود که حضور پلیس تازه کاری مانند او برای حیوانات بزرگ خوشایند نخواهد بود. او در راستای اثبات خود فرصتی پیدا میکند تا روی پروندهای کار کند، حتی اگر در این راه با روباه کلاهبردار و پر حرف Nick Wilde (با صدای Jason Bateman) همکاری کند تا پرده از راز آن بردارد.

زوتوپیا یک کمدی پرماجرا ساخته Byron Howard (کارگردان فیلم‌های Tangled, Bolt) و Rich Moore (کارگردان Wreck-It Ralph, The Simpsons)  و دستیاری Jared Bush (کارگردان Penn Zero: Part-Time Hero)  است که در ۴ مارس سال ۲۰۱۶ در سینماها اکران میشود.

۱۰۲۶۴۱۰-disney-helps-ring-new-year-new-zootopia-trailer ۱۰۲۶۴۱۰-zootopia-1250018000055 ۱۰۲۶۴۱۰-zootopia-2900024000116 ۱۰۲۶۴۱۰-zootopia-3250138000035

نگاهی به کتاب هنری انیمیشن زوتوپیا از والت دیزنی

دومین آنونس انیمیشن زوتوپیا | سکانسِ خنده‌داری از فیلم

اتودهایی از انیمیشن زوتوپیا

Zootopia زوتوپیا | انیمیشن حیواناتِ متمدن

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو