skip to Main Content

آرشیو مجله‌ی LIFE از استودیو‌ی والت دیزنی در دهه ۵۰ میلادی

 

 

 

mirror-facial-expression-disney-animator-1

استودیو‌ی دیزنی طبعا بسیار وسعت دارد، حدود ۵۱ هکتار؛ چیزی شبیه به ماشینی بزرگ و پیچیده!. از نویسندگان، ویراستارها، فیلمبردارها، نوازندگان، ایده‌پردازان، انواع تکنسین‌ها و… نیاز است تا یک انیمیشن تولید شود. انیماتورها و طراحانِ کاراکتر در دیزنی از آینه برای طراحی صحیح حالاتِ صورتِ شخصیت‌ها بهره می‌جویند، به نوعی  از خود به عنوان مدل برای ایجاد درست‌ترین حس استفاده می‌کنند. این مجموعه عکس از آرشیو مجله‌ی لایف از دهه‌ی  پنجاه میلادی‌ست که احتمال زیاد لبخند را روی لب‌های شما خواهد نشانید.

disney-15 disney-16 disney-18 disney-19 disney195-puyanama disney196-puyanama

 

mirror-facial-expression-disney-animator-2 mirror-facial-expression-disney-animator-3 mirror-facial-expression-disney-animator-4 mirror-facial-expression-disney-animator-6 mirror-facial-expression-disney-animator-7 mirror-facial-expression-disney-animator-8 mirror-facial-expression-disney-animator-9 mirror-facial-expression-disney-animator-11 mirror-facial-expression-disney-animator-12 mirror-facial-expression-disney-animator-13 mirror-facial-expression-disney-animator-14

 

+

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

  1. سلام
    عالی بود مرسی
    من تازه با سایتتون اشنا شدم خیلی با شما حال کردم .
    سایت خیلی خوبی دارین.
    با امید بزرگ تر شدنتون.
    موفق باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو