skip to Main Content

باب اسفنجی بر می‌گرده، خنده‌دار‌تر از همیشه

Squid Baby

در همین دوشنبه، سوم سپتامبر، شخصیت بی‌نهایت دوست داشتنی و پر طرفدار باب اسفنجی که با کارهای کودکانه‌اش، بینندگان بسیاری از گروه‌های سنّی ۴ تا ۸۴ سال را شیفتهٔ خود کرده، برای از یک صبح تا غروب، مهمان تلویزیون‌های شما خواهد بود. ۱۲ ساعت، پشت سر هم، باب اسفنجی. تصورش خیلی‌ هیجان انگیز ولی‌، در پایان، سر درد آور هم خواهد بود. واقعا کی‌ میتونه ۱۲ ساعت پای تلویزیون بشینه و فقط یک برنامه رو تماشا کنه؟

البته یک جانفشانی ۱۲ ساعته، بی‌ پاداش نخواهد موند. از ساعت ۷:۳۰ شب تا ۸، Nickelodeon ، استودیوی سازنده‌ی این مجموعه انیمیشنی، دو قسمت جدید از باب اسفنجی شلوار مربعی را به روی آنتن خواهد آورد، “بچه اسکویید” و “اسم خوبی‌ برای کربی”.

در بچه اسکویید، هشت پای داستان، اسکویید، در صانحه ای به سرش ضربه‌ای وارد می‌شه که باعث میشه مغزش به کودکی هاش بر گرده و حالا وظیفهٔ باب اسفنجی و پتریک، دو شخصیت بی‌ نهایت غیر قابل پیش بینی داستانه که از اسکویید مراقبت کنن.

و در “اسم خوبی‌ برای کربی” آقای کربس تصمیم میگیره که همهٔ شهرشون باید از ساندویچ های اونا بخرن، و حالا پتریک و باب اسفنجی، مسئولیت طراحی و اجرای تبلیغات رو به عهده می‌گیرن. واقعا نمیدونم چه طور می‌شه تو این داستان، همه چی‌ به خیر بگذره.

در هفتهٔ آینده همچنین قسمت دیگری از باب اسفنجی به روی آنتن خواهد رفت که در طی داستان، باب اسفنجی به باطل شدن مجوز شیر بستنی درست کردنش پی‌ میبره و برای تمدید مجوزش، به آکادمی ساخت شیر بستنی خواهد رفت. در این قسمت Michael McKean، نویسنده و کمدین سر شناس هالیوودی حضور خواهد داشت.

SpongeBob SquarePants

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو