skip to Main Content

Source Filmmaker چیست

Source Filmmaker نسخه‌ی بتا، ابزار قدرتمندی است که با استفاده از موتور Soruce می‌توانید تصاویر متحرک 3D را ضبط کنید و یا آن را به صورت Image ذخیره کنید. سیستم رکوردینگ 3D در SFM می‌تواند دارای محتویات Gameplay، مدل‌ها، دوربین‌ها، نورها، پارتیکل‌ها، انیمیت‌ها، جلوه‌های ویژه و صداها باشد. همچنین توانایی تغییر اطلاعات این عناصر در طول زمان نیر میسر است.

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Introducing the Source Filmmaker_Puyanama.flv” image=” /wp-content/uploads/Introducing-the-Source-Filmmaker_Puyanama.jpg “]

با SFM در اصل “On Location” فیلم‌سازی خواهید کرد با یک نقشه‌ی TF2 دلخواه که خودتان ساخته‌اید و یا می توانید از کتابخانه‌ی بزرگ SFM از نقشه‌ها، مدل‌ها، انیمیشن‌ها، صداها و… استفاده کنید یا از پروژه‌های خودتان Import کنید. چون شما در حال کار روی یک دنیای مجازی هستید، می‌توانید هر نقطه از شات‌ها را در هر کجا که مایل هستید ویرایش کنید. این نوع تغییرات می‌تواند از نوع دقایق آخر باشد که اعمال آن در فیلم‌های رئال بسیار گران تمام می‌شود…!

SMF یک سیستم داخلی بود که توسط Valve در چند سال اخیر توسعه یافته است تا در  استودیو، بازی‌ها و تریلر‌های خود را بسازند؛ هم اینک در دسترس عموم قرار گرفته است، چون تیم میخواهد به کاربران نشان دهد که با این سیستم چه کارهایی می‌شود انجام داد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. خب با این ابزار میشه چیزی که اصلا وجود نداره رو بسازیم؟
    از تخیلات؛تا یک انیمیشن کوتاه…
    خیلی کاربرد داره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو