skip to Main Content

رئیس دیزنی استعفا داد

Rich Ross
Rich Ross

Rich Ross، رئیس استودیوی دیزنی، امروز از سمت خود استعفا داد. به عقیده بسیاری، علت استعفای Ross، فروش ناامید کنندهٔ فیلم John Carter گمان زده میشود.

“دیگه خودم رو در جایگاه رئیس دیزنی نمی‌بینم. به همین دلیل از امروز، استعفای خودم رو از سمت ریاست دیزنی اعلام می‌کنم” متن مصاحبهٔ خبری Rich Ross، جمعهٔ گذشته.

Ross در اکتبر ۲۰۰۹ و توسط Bob Iger، رئیس هیئت اجرایی دیزنی به سمت ریاست استودیوی دیزنی در آمد. از این تاریخ تا به امروز، پروژه‌های به اجرا در آمده در دیزنی، هر چند موفقیت آمیز ولی‌ با رقمی‌ برابر با ۲۰۰ میلیون دلار ضرر برای دیزنی به همراه بوده که برای Disney/Pixar یک شکست حقیقی‌ بیش نبوده.

متن مصاحبهٔ خبری Iger، امروز:”در طول بیش از یک ده، ریچ راس با تلاش خود در دیزنی، توانست در‌های زیادی را در سراسر کرهٔ زمین به روی دیزنی باز کند و شادی را به خانهٔ بسیاری خانواده‌ها در تمامی گروه سنی‌ بیاورد و امروز حاصل آن، جزیی از زندگی‌ روزمره بینندگان شده است. به طور یقین از تمامی تلاش‌های راس در طول دوران فعالیتش در دیزنی قدردانی‌ می‌کنم و برای کارهای آینده اش آرزوی موفقیت خواهم کرد.”

متن استعفای Rich Ross:
“در طی ۱۵ سال گذشته، فرصت آشنایی و همکاری با شاید خلاق‌ترین هنرمندان را از سراسر دنیا در بهترین استودیوی حال حاضر داشتم.  در طول این دوران، داستان‌های زیادی را به روی پردهٔ سینماها بردیم، برنامه‌های تلویزیونی بیشماری را به اجرا گذاشتیم و فرصتهای بی‌نظیری را برای استودیو به ارمغان آوردیم.

همیشه این نکته را یاد آور کردم که حاصل همهٔ این موفقیت‌ها فقط به خاطر سعی‌ و تلاش اعضای تیم بوده که به اعتقاد شخصی‌ من، بهترین‌ها را در میان خود داشتیم. اما هر استعدادی باید در جای خود به کار آید تا بتواند بیشترین ثمرهٔ بازدهی را داشته باشد. و این درسی‌ بود که من در طول این سالها و در دیزنی آموختم.

با تمام وجود به دیزنی و اعضای تیمش اعتماد قلبی دارم. ولی‌ دیگر خودم را در مقام ریاست دیزنی نمی توانم ببینم و به این دلیل، استعفای خودم را از این مقام رسما ابلاغ می‌کنم.

برای من، حضور در دیزنی و کار در استودیو، افتخار بزرگی‌ بود و معتقدم که دیزنی را در حالی‌ ترک می‌کنم که دست بهترین‌ها خواهد ماند و این جدایی، همچنان هر دوی ما را در راه موفقیت‌های بعدی پیش خواهد برد.”

Disney Chairman Rich Ross

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو