skip to Main Content

تخریب تهران در بازی Battlefield 3

.

.

یک بازی ضد ایرانی به بازار می آید؛

بازی Battlefield 3 که براساس اهداف ضد ایرانی توسط شرکت های آمریکایی ساخته شده با طراحی صحنه های تخریب بخش هایی از شهر تهران در فضای مجازی، سوم آبان ماه روانه بازار خواهد شد.

پس از افزایش تولید فیلم های سینمایی با موضع ضد ایرانی از سوی شرکت های فیلمسازی بزرگ هالیوودی، اینبار نوبت به کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای است که در این راه قدم بگذارند.

یکی از این بازی ها که علیه ایران طراحی و تولید شده Battlefield 3 نام دارد.

این بازی سومین عنوان از سری بازی های Battlefield است که نسخه سوم آن به زودی روانه بازار می شود.  در این نسخه از بازی نکات تکنیکی ساخت بازی از جمله: بافت ها، جزئیات مدل ها، روند بازی، هوش مصنوعی و همچنین وسعت نقشه بازی ها و توانایی تخریب فیزیکی محیط به طرز خارق العاده ای کار شده است.

هوش مصنوعی بازی به قدری پیشرفته است که به محض مشاهده بازیباز، به سرعت از طرف دشمن به سمت شما شلیک می شود و بوسیله نارنجک دستی و بسیاری تجهیزات دیگر، ساختمانی که در آن مخفی شده اید را ویران می کنند تا شما را از بین ببرند…

{پادکست‌های انیمیشن پویانما با صدای میرتوحید رضوی را از دست ندهید!}

داستان بازی رایانه ای Battlefield 3 در شهر های مهم جهان همچون نیویورک، پاریس ، تهران در بخش هایی نزدیک به قله دماوند، صحرایی نزدیک به پایتخت ایران و در عین حال مناطقی از شهر تهران روایت می شود . این بازی محصول کمپانی EA و با همکاری استودیو بازی سازی DICE با استفاده از موتور قدرتمند Forsbite2 که محصولی از DICE است ، ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

کاربر به عنوان یک بازیباز در بازی Battlefield 3  در  نقش  یکی از  بهترین تفنگداران دریایی ارتش  ایالات متحده خواهد بود و در فضایی رویایی خود را در نقش یک سرباز ایالت متحده می یابد.

همچنین  در بخش های مختلف  چند نفره و یک نفره کاربر قادر است در مناطقی مانند ,پاریس و نیویورک و از جمله مناطق تهران  و  مناطق  دیگر جهان  به جنگ و درگیری  بپردازد و به عنوان نمونه به برنامه انفجار برج میلاد یا دیگر بناهای شهر تهران را طراحی کند.

این بازی بر اساس اعلام شرکت های تولید کننده آن، ۲۵ اکتبر امسال (سوم آبان ماه) در سراسر جهان عرضه می شود.

بیش از ۵۰ میلیون کاربر و شرکت این بازی را پیش خرید کرده اند و پیش بینی می شود فروش این بازی رایانه ای در روزهای ابتدایی حیرت انگیز باشد.

تصاویری از بازی که در تهران ، قله دماوند و صحرایی نزدیک پایتخت میگذرد :

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 121 دیدگاه دارد.

  1. داداچ اصلا می‌دونی داستانش چیه تو بازی ایرانو تروریست معرفی کرده و خیلی چیزای دیگه اونوقت باید نشست استقبال کنیم الان همون مدرن وارفار ۳ امده اینطوری کرده برا کشورای دیگه

  2. ولی یک نکته جالبی که داره ایرانی ها قدرتشون توی بازی از همه کشورها بیشتره و واقعا قوی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو