skip to Main Content

آهنگسازی در انیمیشن دایناسور خوب

موزیک و صداپیشگی یکی از مهمترین قسمت‌های داستان‌سرایی در انیمیشن به شمار می‌رود. در این مقاله مصاحبه‌ای انجام دادیم با آقایان مایکل و جف دانا (Mycheal / Jeff Danna) که در تازه‌ترین انیمیشن پیکسار به اسم  دیناسور خوب به عنوان کامپوزر و آهنگسازایفای نقش کرده‌اند.

در این انیمیشن کامپیوتری که به سبک فانتزی ساخته شده است، آپاتوزاروس جوان و مهربانی به اسم آرلو، با صداپیشگی ریموند اوچا (Raymond Ochoa) با یک پسرک انسان، با صداپیشگی جک برایت (Jack Bright) دوست است و تلاش می‌کند تا دوباره اتحاد بین خانواده دایناسورها را  پیدا کند. آرلو پدرش را در یک طوفان از دست داده است. آقای Peter Sohn کارگردان دایناسور خوب ما را به ماجراجویی آهنگسازی و صداپیشگی هنرمندانی همچون Jeffery Wright , Frances McDormand , Anna Paquin , Sam Elliott در استودیو پیکسار دعوت کرده است. با هم ببینیم:

The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-2 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-3 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-4 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-5 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-6 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-7 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-8 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-9 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-10 The-Sound-of-The-Good-Dinosaur-11

 

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو