skip to Main Content

LightWave 11

.

.

کمپانی NewTek فعال در San Antonio ایالت تگزاس آمریکا، نسخه جدید نرم افزار LightWave را عرضه کرد، لازم به ذکر است که اخیرا این نرم افزار برنده جایزه ” Emmy ” شده است. به گفته سازندگان، ابزارها بر اساس هر نوع تولیدی متناسب و یکپارچه شده است.

در این نسخه، نرم افزار قابلیت پشتیبانی از : Autodesk Geometry Chache ، FBX و Pixel-Perfect Camera Matching با دوربین های نرم افزار Maya ، همچنین موتور Unity و GoZ Zbrush WorkFlow را دارد.

توضیح : goZ ، به شما کمک می کند تا Shader ها و Mesh ها را به راحتی میان Zbrush و پکیج های 3D منتقل کنید .

” محیط نرم افزار LightWave 11″

تمامی این موارد باعث شده تا محیطی ایده آل برای استفاده در انواع تولیدات بوجود آید،  استودیو های تخصصی کوچکتر و یا هنرمندان مستقل نیز می توانند از این نرم افزار به خوبی بهره مند شوند. امکانات جدید شامل : Instancing ، ابزار های Flocking و Fracturing ، امکانات داینامیک و عالی شبیه سازی برخورد گلوله، پشتیبانی از Zbrush و بسیاری امکانات دیگر.

نرم افزار LightWave 11 یک استودیو کامل مدلسازی، ریگ، جلوه های ویژه، شبیه سازی، انیمیشن و در نهایت خروجی است که درست در نوک انگشتان هنرمند قرار گرفته است! .

گالری LightWave :

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو