skip to Main Content

نتفلیکس تیزر تبلیغاتی، اسامی بازیگران و تصاویر ” مایا و سه جنگجو” را منتشر کرد

Zoe Saldaña, Diego Luna, Danny Trejo و Queen Latifah از بازیگرانی هستند که در داستان ۹ فصلی جورج R. Gutiérrez که بسیاری منتظرش بودند و پاییز امسال به اکران درمی‌آید، نقش‌آفرینی کرده‌اند. این اثر داستان یک شاهزاده دلاور و مبارز اهل امریکای لاتین است که طی یک مکاشفه حماسی به او الهام شده که یک پیشگویی باستانی را محقق کند و بشریت را از خدایان انتقامجوی جهان زیرین نجات دهد.

در اکتبر سال گذشته، زمانی که Netflix اعلام کرد که قصد دارد با نقاش، نویسنده و کارگردان برنده جایزه Emmy و نامزد دریافت جایزه Golden Globe، جورج R. Gutiérrez (کتاب زندگی ، El Tigre) ، و شرکت فیلمسازی وی ، Mexopolis، همکاری گسترده‌ای برای ساخت یک اثر اصیل داشته باشد، می‌دانستیم که به زودی شاهد یک داستان‌پردازی عالی و یک انیمیشن زیبا و صاحب‌سبک خواهیم بود. در ماه ژوئن چند تصویر کوتاه و اجمالی از این کار دیدیم، اما اکنون ، سرانجام می‌توانیم  شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این  اولین پروژه این فیلمساز مشهور و قابل تحسین در Netflix باشیم، چرا که Netflix به تازگی تیزر تبلیغاتی ، اسامی بازیگران و تصاویر جدیدی از ” مایا و سه جنگجو”، انیمیشنی که در ۹ قسمت ساخته شده و در پاییز امسال به نمایش در خواهد آمد، ارائه کرده است.

لینک تماشای آنونس در یوتیوب. کلیک کنید.

 داستان در دنیایی خارق‌العاده اتفاق می‌افتد که در آن همه‌چیز با جادو اداره می‌شود و چهار فرمانروا بر تمام سرزمینها حکمرانی می‌کنند، یک شاهزاده‌خانم جنگجو و سلحشور قصد دارد که پانزدهمین سالروز تولد و همچنین تاج‌گذاریش را جشن بگیرد. اما زمانی که خدایان جهان زیرین از راه می‎رسند و اعلام می‌کنند که زندگی مایا – به جبران بهایی که باید برای راز گذشته خانواده‌اش بپردازد- به خدای جنگ پیشکش شده است ، همه چیز تغییر می‌کند. اگر مایا از انجام این دستور امتناع کند، تمام جهان از انتقام خدایان رنج خواهند برد. مایا برای نجات خانواده عزیزش، دوستانش و زندگی خودش دست به  تلاش پرماجرا و هیجان‌انگیزی می‌زند تا یک پیشگویی قدیمی را محقق سازد، در این پیشگویی گفته شده که سه جنگجوی بزرگ خواهند آمد و او را در شکست خدایان و نجات بشریت یاری خواهند کرد.

بازیگران این فیلم عبارتند از:  Zoe Saldaña در نقش شاهزاده مایا، گابریل ایگلسیاس در نقش Picchu، آلن مالدونادو در نقش ریکو، استفانی بئاتریز در نقش Chimi، دیگو لونا در نقش Zatz ، گائل گارسیا برنال در نقش سه‌قلوهای جگوار ، آلفرد مولینا در نقش خدای جنگ، کیت دل کاستیلو در نقش الهه مرگ، دَنی تریو در نقش خدای زلزله، Cheech مارین در نقش خدای باد و طوفان، رُزی پرز در نقش الهه گاتورها ، کوئین لطیفا در نقش Gran Bruja، Wyclef Jean در نقش Gran Brujo، خورخه R. Gutiérrez در نقش شاه Teca، ساندرا Equihua در نقش ملکه Teca ، ایزابلا Merced در نقش ملکه بیوه ، چلسی رِندون در نقش الهه Tattoos، خواکین کاسیو در نقش خدای خفاش‌ها ، کارلوس آلازراکوئی در نقش خدای جادوی تاریک ، اِریک بائوزا در نقش خدای حیوانات جنگل و ریتا مورِنو در نقش Ah Puch.

از تماشای نخستین تصاویر دنیای جدید، حماسی و خارق‌العاده Gutiérrez لذت ببرید:

” مایا و سه جنگجو” ماجرایی پر از احساس و شوخ‌طبعی‌ست که از آمیزه‌ای غنی و پرهیجان از اسطوره‌های تمدنهای آزتک، اینکا و مایا و فرهنگ کارائیب امروزی الهام گرفته است.

کارگردانی ، ساخت و مسئولیت اجرایی تولید این مجموعه بر عهده Gutiérrez بوده است و کار نویسندگی آن را Gutiérrez، سیلویا اولیواس، Doug Langdale و Candie Kelty Langdale انجام داده‌اند. تیم یون تهیه‌کننده این کار است و اُلیواس و جِف رانیو که کار سرپرستی  داستان را نیز بر عهده داشته، تهیه‌کننده همکار آن بوده‌اند و آهنگ آن توسط Gustavo Santaolalla و تیم دیویس ساخته شده است. ساندرا Equiahua به عنوان مشاور خلاق و Candie Kelty Langdale و Doug Langdale  به عنوان مشاور تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته‌اند.


+

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. عالی میشد اگر در کشور خودمون هم تمام هنرمندان در عرصه انیمیشن دست به دست هم میدادند تا انیمیشن های ما هم در سطح جهان تولید میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو