skip to Main Content

طراحی شخصیتها در فیلم ” Lou” محصول پیکسار

ماکت Lou ساخته‌شده توسط لیزا مولینز ، همسر کارگردان

Lou چهاردهمین محصول شرکت پیکسار است که در بخش انیمیشن کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

Lou به کارگردانی دیو مولینز (Dave Mullins) ، انیماتور کهنه‌کار پیکسار که تجربه‌اش در این استودیو به فیلم Monsters, Inc. در سال ۲۰۰۱ باز می‌گردد. لو، داستان یک قلدر اسباب‌بازی‌دزد است که از لو درسِ عبرتی می‌آموزد. لو موجودی انسان‌انگارانه است که در یک جعبه‌ی اشای گمشده در کنارِ زمینِ بازی زندگی می‌کند.

پیکسار  تصاویر چندانی از پشت صحنه این فیلم کوتاه که پیش از فیلم Cars 3 به نمایش درآمد، منتشر نکرده است. اما کارگردان فیلم قسمت‌هایی از روند ساخت فیلم را در توییتر و اینستاگرام‌ خود به اشتراک گذاشته است.

ما تصاویر زیر را به همراه نکاتی که مولینز در مورد چگونگی طراحی دو شخصیت اصلی فیلم ، Lou و J.J. ، قلدر مدرسه ذکر کرده است را جمع‌آوری کرده‌ایم.

تکامل Lou

طرح اولیه Lou، اثر دیو مولینز برای شروع کار و پیشرفت فیلم
طرح اولیه کولاژ-عکس از Lou ، اثر دیو مولینز

 

مولینز می‌گوید که در ایده اولیه این فیلم کوتاه، کودکی زیر اسباب‌بازیها وجود داشت. این طرح  بازتابی از ایده اولیه این فیلم کوتاه است.

ماکت Lou ساخته‌شده توسط لیزا مولینز ، همسر کارگردان

مولینز می‌گوید،« ساخت این ماکت گام بزرگی در تکامل Lou بود .»

کاوش‌های اولیه شناسایی Lou توسط دیو مالینز

مالینز می‌گوید،«  من این قانون را وضع کردم که مادامی‌که چشمها و دهان او ( توپ بیس‌بال و هودی )  را ببینید، باقی چیزها می‌تواند تغییر کند، اما او هنوز هم شبیه به Lou خواهد بود.»

طرحهای Lou اثر آلبرت لوزانو

 

تکامل J.J.

طرح اولیه J.J. ، اثر دیو مولینز

مولینز می‌گوید،« این طرح را بر اساس ترکیبی از شخصیت اسکات فارکوس Scut Farkus   در فیلم ” داستان کریسمس” و شخصیت دوست جان کانر John Connor در فیلم “ترمیناتور ۲” کشیدم. هر چند این طرح بیش از حد خشن به نظر می‌رسید و چندان مناسب این داستان نبود. »

طرح اولیه J.J. ، اثر دیو مولینز
طرح اولیه J.J. ، اثر دیو مولینز
طرح اولیه J.J. ، اثر Tony Fucile
ایده اولیه J.J. اثر Tony Fucile، رنگ‌آمیزی توسط مولینز
پوستر تیم سازنده “Lou”، اثر آلبرت لوزانو

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو