skip to Main Content

آثار هنری تازه‌ از انیمیشن شگفت‌انگیزان۲، نگاهی به پشت‌صحنه

تعدادی تصویر خیلی باحال از شگفت‌انگیزان ۲ اینجاست! که ویترینی از پشت‌صحنه‌ی این دنباله‌دار تحسین شده است. در پایین می‌توانید پیشرفت‌هایی از طرح‌ها به سمتِ رندرهای سه‌بعدی را ببینید، همچنین استوری‌بوردها و کانسپت‌ها.

آیا هنوز با هیجان منتظر شگفت‌انگیزان۲ هستید؟ طرفداران پیکسار ۱۴ سال منتظر این روز بودند و حالا، داره نتیجه می‌ده. هر روز قدم به قدم به تاریخ اکران این انیمیشن نزدیک می‌شویم و بسیار شگفت‌آور است که هنوز چیزهای زیادی از این انیمیشن نمی‌دانیم. پیکسار چیزها را مخفی نگه داشته که طبعا تجربه‌ای ارزشمند در تماشای فیلم را به همراه خواهد داشت.

ایثان آندرسون Ethan Anderson به پیکسار رفته و شاهد ۳۵ دقیقه از فیلم بوده و با حرف‌های مثبتی برگشته است:

اگر بر اساس فوتیجی که در پیکسار تماشا کرده‌ام قضاوت کنم، این دنباله‌ی دوم از شگفت‌انگیزان دقیقا همان چیزی هست که طرفدارانش سال‌ها منتظر بودند تا ببینند. این دنباله چیز دم دستی نیست، مخصوصا وقتی که ۱۴ سال از انتشار اولین قسمت آن می‌گذرد. در عوض، مثل دنباله‌ای طبیعی برای سری اول آن است و احساس می‌شود چیز زیادی برای گفتن دارد، حتی فراتر از پایانِ سری اول که مخاطب را برای سری دوم منتظر نگه می‌دارد. پیکسار این فیلم را از همه جهات بهبود داده که شامل اهمیت خانواده درون هسته‌ای از ماجراجویی‌های زیباست.

اگر نیاز دارید تا چیزهای بیشتری از شگفت‌انگیزان ۲ ببینید، خوش‌شانس هستید. تصاویر پشت‌صحنه‌ی جالبی از این انیمیشن در دسترس می‌باشد.

پیشرفتِ شگفت‌انگیزانِ ۲ :

 

در بالا می‌توانید پروسه‌ی طی شده از کانسپت تا واقعیت را ببینید. این جزیی را معجزه‌ی فیلم‌هاست. حتی سیستم باورنکردنی، کامپیوتری و پر از جزییاتِ پیکسار باید قبل از اینکه به یک شاهکار مبدل گردد از یک طرح خام شروع شود.

 

استوری‌بوردهایی از شگفت‌انگیزان۲

Concept art by Ralph Eggleston. ©۲۰۱۸ Disney•Pixar. All Rights Reserved.
Concept art by Dean Kelly. ©۲۰۱۸ Disney•Pixar. All Rights Reserved.
Concept art by Tony Fucile. ©۲۰۱۸ Disney•Pixar. All Rights Reserved.

استوری‌بوردها در این انیمیشن امکان نگاه بیشتری به پشت‌صحنه این فیلم را فراهم می‌کنند. آنها شامل حالات صورتِ از شخصیت‌ جدید در این انیمیشن با نام وینتسون دیور Wintson Deavor هستند که صدابازیگری‌اش را آقای باب اودنکریک Bob Odenkrik انجام می‌دهد.

برای مشاهده آنونس شگفت‌انگیزان ۲ روی پلی کلیک کنید:

کانسپت‌آرت‌هایی از شگفت‌انگیزان۲

می‌توانیم اینجا تصاویر بیشتر از Edna Mode ببینیم و می‌توانیم نگاهی اجمالی به ابرقهرمان‌های مقلد بندازیم. آقای ایثان اندرسون اطلاعاتی در خصوص این شخصیت‌ها در سفر اخیرش به پیکسار به دست آورده و می‌نویسد:

سال‌ها، ابرقهرمان‌هایی در جهانِ شگفت‌انگیزان بودند. هرچند، اونها ۱۵ سال‌پیش غیرقانونی اعلام شده بودند باعث شد تا همگی مخفی شوند. علاوه‌براین، تعداد زیادی از اونها توسط سندروم با روبات Omnidroid که ساخته بود نابود شده‌بودند. این عمل باعث شد تا فضایی برای ظهور ابرقهرمان‌های جدید در محیط خودشان باز شود.

شگفت‌انگیزانِ ۲ در تاریخ ۱۵ جون ۲۰۱۸ معادل جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ اکران جهانی خواهد شد.

ترجمه: میرتوحید رضوی

منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو