skip to Main Content

رونمایی Nvidia از کارت‌های گرافیک اکسترنال eGPU کوآدرو و تیتان ایکس

انویدیا در کنفرانس سیگراف ۲۰۱۷ از کارت‌های گرافیک اکسترنال eGPU سری کوادرو و تیتان ایکس رونمایی کرد.

از تکنولوژی کارت‌های گرافیک کوادرو برای مصارفی همچون رندرینگ برخط (Interactive Rendering) ، واقعیت مجازی (VR) و هوش‌مصنوعی (AI) استفاده می‌شود و در کنار کامپیوترهای شخصی و نوت‌بوک‌ها کارایی دارند. سخت‌افزارهایی که هر روز باریک‌تر و سبک‌تر می‌شوند و احساس نیاز به تکنولوژی‌هایی که این کمبود پردازش در زمینه‌ی رندرینگ و کارهای خلاقانه را جبران کند وجود داشته است.

کمپانی Nvidia برای ۲۵میلیون‌نفر از هنرمندان و دیزاینر‌ها این امکان را فراهم کرده تا بر اساس کارت‌های اکسترنال سری Quadro بتوانند از قابلیت‌های جدید این کارتها در تدوین‌ ویدئویی، Interactive Rendering، ساخت محتوای واقعیت‌مجازی و ساخت انیمیشن‌ها استفاده کنند.

حال تمامی هنرمندان عرصه دیجیتال می‌توانند در کنار کارت‌های گرافیکشان از این کارت‌های اکسترنال در جهت شتاب‌دادن به پردازش‌های گرافیکی و پرفرمنس لذت ببرند.

این کارت‌های اکسترنال از سپتامبر امسال (شهریورماه سال ۹۶)آماده وعرضه خواهند شد.

این مطلب 4 دیدگاه دارد.

  1. سلام واقعا ممنونم از این سایت.
    کاملترین سایتی هست که در زمینه آموزش های اصولی و مفید کارگردانی انیمیشن (البته همون طور که گفتم اصولی) پیدا کردم.
    واقعا باید از مقاله نویسانتون بابت این که تمام مقالات جدید رو در رابطه با این عرصه منتشر میکنن تشکر کنم.
    :X

    1. سلام، خیلی مچگریم از اینکه نظرتان را نسبت به پویانما ابراز کردید. ما نهایت تلاش‌مون این هست که مطالب مفید و قابل طرح منتشر کنیم. موفق و پیروز باشید.

  2. باسلام وخسته نباشیدخدمت شمادوستان عزیز وزحمت کش،ممنون بابت این مطلب واطلاع رسانی مفید،می خواستم بدونم قیمت این کارت گرافیک چنده،وچه شرایطی برای اتصال به pc ولب تاپ داره؟ممنون می شم اگه پاسخ دهید.

    1. تشکر فراوان، در این مورد اطلاعات کامل‌تر در وب‌سایت‌های تخصصی سخت‌افزار موجود هست. فکر می‌کنم اونها بهتر می‌تونن راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو