skip to Main Content

آنونس انیمیشن کوتاه جدید پیکسار با عنوان Piper

تست

دیزنی، ویدئویی کوتاه از تازه‌ترین انیمیشن کوتاه پیکسار با عنوان Piper را رونمایی کرد. این انیمیشن همراه با اکرانِ انیمیشن جدید پیکسار با عنوان در جستجوی دوری Finding Dory پخش خواهد شد.

div>
این انیمیشن کوتاهِ ۶ دقیقه‌ای در مورد فائق آمدن بر ترس از آب است که جوجه آبچلیک بعد از آنکه مادرش او را برای یافتن صدف می‌‎فرستد با آن مواجه می‌شود.

ایده‌ی این انیمیشن کوتاه و کارگردانی آن را  Alan Barillaro انیماتور پیکسار، ارائه کرده و می‌گوید: ایده هنگامی که در ساحل به تماشای شکار پرندگان می‌نشسته به ذهنش خطور کرده است. جایی که به نظر می‌رسد آنها مدام با ترس از آب hydrophobia هایدروفوبیا مواجه هستند.

۶۳۶۰۰۵۸۰۱۴۴۹۵۹۸۱۳۸-piper-s200-107cs.sel16.577-RGB-540x400 ۶۳۶۰۰۵۸۰۳۷۴۵۸۰۶۲۹۵-Piper-1.pub16.1-RGB NewPiperOnBeachFlattened.JPG

 

 

از ویکی‌پدیا:

۲۴۰px-UplandSandpiperOntarioCroppedآبچلیک‌ها پرندگانی هستند آبچر که نسبتاً اجتماعی هستند و بعضی از آن‌ها گله‌های بزرگ تشکیل می‌دهند. نر و مادۀ آن‌ها هم‌شکل است.

این پرندگان به تیرۀ آبچلیکیان[۳] (Scolopacidae) تعلق دارند که تیره‌ای از راستۀ سلیم‌سانان با جثۀ کوچک یا متوسط و پاهای کوتاه یا بلند است.

آبچلیک پرنده‌ای با پاهای نسبتاً بلند یا خیلی بلند، بال‌های دراز که معمولاً نوک‌تیز و زاویه‌دار است و منقار دراز و باریک که ممکن است راست یا خمیده باشد. پر و بال آن‌ها اغلب در تابستان و زمستان متفاوت است نوار بالی و طرح دمگاه و دم در تشخیص آن‌ها اهمیت زیادی دارد. بیشتر آن‌ها مهاجرند و تابستان‌ها را در سواحل جنوب منطقه زادوولد خود می‌گذرانند.

معمولاً روی زمین آشیانه می‌سازند. جوجه آن‌ها پوشیده از کرک‌پر است و بعد از خروج از تخم قادر به فعالیت می‌باشد. غذایشان شامل مواد مختلف حیوانی و بعضی مواد گیاهی است.

 

منابع: + و +

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو