skip to Main Content

انیمیشنِ “زندگی مخفیانه‌ی حیوانات‌خانگی The Secret Life Of Pets”

 

 

 

 

The_Secret_Life_of_Pets_poster

زندگی مخفیانه‌ی حیوانات‌خانگی The Secret Life Of Pets نام انیمیشن جدیدی است که تهیه کنندگی آن را شرکت لومینیشن Illumination بر عهده دارد. کارگردانی کار را نیز Chris Renaudو Yarrow Cheney برعهده گرفته‌اند. نویسندگی را نیز به ترتیب Brian Lynch وCinco Paul و Ken Daurio انجام داده‌اند.

این انیمیشن که در ژانر کمدی ساخته شده، قرار است در تاریخ دوشنبه ۲۴ تیرماه سال ۱۳۹۵ اکران شود.

اتفاقات در آپارتمان‌های محله‌ی منهتنِ آمریکا می‌گذرد که در آن زندگی مَکسMax به عنوان یک حیوان خانگی با آمدنِ یک هم‌خانه‌ی دیگر به نامِ Duke زیررورو می‌شود. آنها همیشه باهم اختلاف و درگیری دارند، اما وقتی که می‌فهمند یک خرگوشِ دوست‌داشتنیِ سفید به نامِ گلوله‌برفی سعی دارد تا یک ارتش از همه حیوانات خانگی تشکیل دهد تا انتقامی از حیواناتِ دیگر و صاحبانشان که زندگیِ خوشحالی دارند بگیرد؛  تمامِ اختلاف‌های خود را به کناری می‌گذارند و …

The_Secret_Life_of_Pets_puyanama (1) The_Secret_Life_of_Pets_puyanama (2) The_Secret_Life_of_Pets_puyanama (3) The_Secret_Life_of_Pets_puyanama (4) The_Secret_Life_of_Pets_puyanama (5)

 

 

 

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو