skip to Main Content

اعلامِ نامزدهای جشنواره‌ی انسی Annecy 2014

جشنواره انسی که نه تنها در اروپا، بلکه در آسیا و آمریکا بیشترین طرفداران انیمیشن را دنباله‌روی خود کرده، اسامی برگزیدگان انسی ۲۰۱۴ را که شامل ۱۷۶ اثر است، اعلام نمود.

از میان نزدیک به سه‌ هزار شرکت کننده، اسامی پنجاه و پنج فیلم کوتاه، شصت و پنج تبلیغ تلویزیونی، پنجاه و شش اثر دانشجویی‌ و در کنار همه، سی‌ و شیش فیلم کوتاه خارج از رقابت، به پای پرده‌ی رقابت خواهند رفت.

annecy-2014-post

از هنرمندان بیست کشور مختلف، کشور انگلستان با بیشترین کاندیدا در بالای ژاپن و ایالت متحده آمریکا قرار گرفته. جالب تر از همه، یک سوم از آثار ارسالی‌، به تهیه‌کنندگی یا تولید زنان بوده.

و یک خبر غیر منتظره، در جشنواره امسال انسی ردیف جدیدی به جوایز افزود شده که از میان ۱۲ فیلم کوتاه منتخب در خارج از رقابت، به بهترین اثر برگزیده، جایزه‌ی ویژه‌ی‌ جدیدی تعلق خواهد گرفت.

هنرمندان فرانسه که هر سال، سرسخت‌ترین رقبا محسوب می‌شدند، با بیشترین نامزدی در گروه تولیدات تلویزیونی در بالای جدول و به دنبال آن، آمریکا، برزیل، کلمبیا، پاکستان و اوکارین به ترتیب بیشتر نامزدهای تلویزیونی این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

۵۶ اثر دانشجویی امسال که در میان‌شان اسامی هنرمندان کشور اثر بیشتر از همه به چشم می‌خورد، نیز به اکران در خواهند آمد. چهل در صد از آثار ارسالی‌ توسط هنرمندان زن تهیه و تولید شده که از میان دوازده اثر، پنج اثر از کالج سلطنتی هنر بریتانیا بوده اند.

جشنواره سالانه‌ی انسی، امسال از دوم تا هفتم ماه جون برگزار می‌شود. اسامی دقیق فیلم‌های بلند تا پایان ماه آوریل اعلام خواهد گردید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت رسمی‌ انسی دیدن فرمایید.

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو