skip to Main Content

سفری به درونِ پیکسار و پشت‌صحنه‌ی “دانشگاه هیولاها”

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/trailers/triptoPixar.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/monsters-university-Puyanama-Behind1.jpg”]

در این ویدئو Dan Scanlon کارگردان، Jason Deamer کارگردانِ کاراکتر انیمیشن، Ricky Nierva طراحِ تولید، Kori Rae تهیه کننده و دیگر عوامل این انیمیشنِ جذاب حضور دارند و در مورد سختی‌های شروع کار، چالش‌ها و روند تولید نکاتی را عنوان کرده‌اند. همچنین کارگردانِ انیمیشنِ کوتاه “چترِ آبی” Saschka Unseld در مورد این اثر جذاب و کوتاه توضیحاتی را ارائه می‌کند.

دانشگاه هیولاها بیش از ۳۱میلیون دلار از هفته‌ی اول اکرانش در آمریکای لاتین رکورد زده است که این رقم یک رکورد جدید در منطقه است. به گزارش هالیوود ریپورتر، Dan Scanlon در صدر گیشه‌ها در: ونزوئلا، کلمبا، شیلی، پرو، اکوادور، پاراگوئه، اروگوئه و آرژانتین قرار دارد.

این انیمیشن خصوصا در آرژانتین رکوردار شد. با عبور از مرز ۸۰۲٫۰۰۰ بلیط در چهار روز آخر تعطیلات معلوم شد که یکی از قویترین‌ها در آرژانتین بوده است که حدود ۱٫۶ میلیون نفر را به سینماها جذب کرد.

دانشگاه‌هیولاها در آمریکا ۸۲٫۴ میلیون دلار و ۵۴میلیون دلار در خارج از مرزها و در نهایت ۱۳۶٫۹ میلیون دلار در سطح جهانی در هفته‌ی اول اکران فروش داشته است.

برای دانلود ویدئو کلیک کنید

در همین زمینه:

“دانشگاه هیولاها” پروژه‌ی بعدی پیکسار

چتر آبی

جدیدترین تریلر از انیمیشن Monsters University

شخصیت‌های جدید انیمیشنِ دانشگاه هیولاها

جدیدترین کانسپت‌ها از انیمیشن دانشگاه هیولاها{آپدیت}

تازه‌ترین آنونس «دانشگاه هیولاها»

نگاهی بر دانشگاه هیولاها، چالش‌ها و تکنیک‌ها

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو