skip to Main Content

چیدن دکور Set Decorating

در تولید انیمیشن های بلند، فضاهای پیچیده ی 3D باید با تکثیر مدل های ساخته شده، ایجاد شوند. وقتی مدلها آماده شدند، درختان، گیاهان ، ساختمان ها و دیگر عناصری که باید در شات انیمیشن وجود داشته باشند، وظیفه Set Decorator هاست که کپی های این موضوعات را در فضای سه بعدی بچینند.
هنرمندان گروه دکور،  بازخورد ها را از بخش ART دریافت می کنند، به عنوان مثال: اگر 5 نوع درخت ساخته شده باشد، موضوعات را طوری با هماهنگی بخش هنری می چینند که تبدیل به یک جنگل انبوه شود.
هنرمندان دکوراتور، پیوسته مراقب حرکات دوربین در فضای سه بعدی هستند و نقاطی را که در دید دوربین قرار می گیرد را شناسایی کرده و موضوعات را در آن قسمت قرار می دهند. در شات هایی که دوربین ثابت است، با توجه به مخروط دوربین ، موضوعات در صحنه چیده می شود و یا بک گراند یا موضوعات بزرگی پوشش داده می شود.

در همین

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو