. با استفاده از تکنیک Interpolation در نرم افزار‌های انیمیشن کامپیوتری می‌توان موقعیت کلید‌های میانه یا In-between ها را ایجاد کرد. این روش با نام...

آرشیو دی ۱۳۹۰

هنگامی که Map ها برای فیلم بلند انیمیشن “Animated Feature Film” ایجاد می شود، مهمترین مسئله این است  که وقتی روی مدل های سه بعدی پیاده می شوند "خوب" به نظر آیند. زمان رندر معمولا در الویت دوم قرار دارد. اندازه ی حجم فایل... بیشتر بخوانید →
بعد از اینهمه تلاش و کار شبانه روزی تمامی کسانی که در تولید این پروژه سهیم بودند، بالاخره چند رندر از شات های این فیلم بلند انیمیشن در دسترس وب سایت های خبری و انیمیشن قرار گرفت. امیدواریم به عنوان اولین کار... بیشتر بخوانید →
در ۲۰۱۲، جایی‌ برای استودیوی Aardman هم در نظر گرفته شده است. دزدان دریایی‌، انیمیشن استاپ موشن بر گرفته از کتاب Gideon Defoe است، کسی‌ که نمایشنامه نویسی این پروژه ۶۰ میلیون دلاری را نیز بر عهده دارد، داستان... بیشتر بخوانید →
. Overlapping Edges و Cap ها Overlapping Edges و Cap ها در بسیاری از نرم افزار های ساخت انیمیشن سه بعدی باعث دردسر می شوند. باید مدل را قبل از ارسال به بخش دیگری از تیم و یا رندر، Clean Up کنید. برخی از ابزار های سودمند مدلسازی یا "Modeling... بیشتر بخوانید →
. چه چیزی توجه ما را به خود جلب می کند ؟ درخشش یک نور ؟ بالا و پایین پریدن ؟ یا فریاد کشیدن  و آتش بازی راه انداختن چطور ؟ به راحتی میتوان جلب توجه کرد .  فقط باید کاری برجسته انجام دهید . در همان حالی که این نوشته... بیشتر بخوانید →
به کارگردانی(Chris Renaud  (Despicble Me و Kyle Balda، این انیمیشن سه بعدی کامپیوتری برگرفته از داستانهای کلاسیک مصور است و به نظر بسیاری، شاهکار ۲۰۱۲ رقم خواهد خورد، داستان کشمکش میان پسری جوان و Lorax، جانوری خسیس است. Universal... بیشتر بخوانید →
The Secret World of Arrietty, رمان مشهور Mary Norton از ۱۹۵۲ که در رده رمانهای کلاسیک خانوادگی قرار می‌گیرد، داستان آدمک‌های کوچکیست که در زیر تخته‌های کف خانهٔ انسانها زندگی‌ میکنند. دنیای سری Arrietty یا با نام سینمایی... بیشتر بخوانید →