skip to Main Content

چرا جان لستر از کارگردانی نسخه‌ی چهارم انیمیشن داستان اسباب‌بازی انصراف داد

یکی از معنادارترین اخباری که در نمایشگاه بازاریابی دیزنی در D23 در صدر قرار گرفت، خبر انصراف جان لستر از کمک کارگردانی نسخه‌ی چهارم داستان اسباب بازی‌هاست و آن را به آقای جاش کولی Josh Cooley تنها کارگردان این‌ انیمیشن پرطرفدار سپرد.

او همچنان در مسند تهیه‌کننده‌ی اجرایی خواهد بود، سمتی که در هر تولید بلند از استودیو‌های دیزنی و پیکسار به آن تکیه داشته است. به عنوان بخشی از این خبر، جوناس ریورا Jonas Rivera عنوان تهیه کننده را از گالین سوسمان Galyn Susman ربود، کسی که قبلا به عنوان تهیه کننده معرفی شده بود.

کولی Cooley  قبل از اینکه به عنوان ناظر داستان در انیمیشن‌ Inside Out و نویسنده و کارگردان انیمیشن کوتاه “اولین قرار رایلی؟ Riley’s First Date? “کارش را در پیکسار به عنوان یک هنرجو در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده بود.

لستر هنگامی که روی استیج در D23 حضور داشت به دلایل این کار اشاره‌ای نکرد اما بعدا در وب سایت چینی با عنوان Mtime این توضیحات را ارائه کرد:

همیشه این احساس رو داشتم که باید کارگردانی کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم داستان اسباب‌بازی ۴ رو بسازیم، من به ۳ استودیو نظارت می‌کنم و فکر می‌کنم ۲۴ فیلم رو نظارت داشتم و واقعا عملی نبود که کارها را پیچیده کنم. جاش کولی Josh Cooley شگفت‌انگیز است! صبر کنید تا خودتان ببینید. او خیلی خوب است. وقت آن رسیده که از دوچرخه پیاده شوم و اجازه دهم او به مسیر ادامه دهد، و او به خوبی از عهده‌اش برمی‌آید. او واقعا خارق‌العاده است.  و از اینکه تهیه کننده‌ی اجرایی باشم رضایت خلاقانه دارم و از اینکه به عنوان افسر خلاقیت ارشد به این فیلم‌سازان عالی کمک کنم خوشحال هستم. این دلایلی بود که پشت این تصمیم وجود داشت واقعا کاری که انجام می‌دهم را دوست دارم. من بهترین شغل جهان را دارم.”

همچنان که دلایل کارگردان و تهیه کننده هنوز نامعلوم است، آنچه که مسلم است انصراف جان لستر، یک سال قبل به عنوان کارگردانی انیمیشن داستان اسباب بازی است و این تغییر کارگردانی تا هفته‌ی قبل اعلام رسمی نشده بود.

Josh Cooley

داستان اسباب بازی ۴ برای اکران آمریکا در ۲۱ جون ۲۰۱۹ (جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وقتی فیلم اولین بار در ۲۰۱۴ معرفی شد، تاریخ آن به ۲۰۱۸ تغییر داده شد که اخیرا باز هم به سال ۲۰۱۹ منتقل شد.

در خصوص جاش کولی بیشتر بدانید

منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو