skip to Main Content

پیکسار: شگفت‌انگیزان ۲ یک سال زودتر از داستان اسباب‌بازی ۴

خبر خوش برای دوست‌داران انیمیشن Incredibles 2 و خبر بد برای هواداران Toy Story 4

پیکسار تصمیم گرفته است که تاریخ اکران‌ انیمیشن‌های شگفت‌انگیزان ۲ و داستان اسباب‌بازی ۴ را تغییر دهد، به این معنی که انیمیشن شگفت‌انگیزان ۲ یک سال زودتر و در تاریخ ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد سال ۹۷) اکران خواهد شد و انیمیشن Toy Story 4 نیز با تاخیر و در تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد سال ۹۸) اکران جهانی خواهد داشت. ساده‌ش کنیم، هردو فیلم تاریخ اکران‌هایشان جابجا شده است.

با توجه به اینکه ۱۲ سال برای پیگیری انیمیشن Incredibles صبر کردیم خوب است که بدانیم این انیمیشن قرار است کمی زودتر اکران شود. این حرکت نشان می‌دهد که آقای Brad Bird کارگردان شگفت‌انگیزان ۲ پروژه را کمی سریعتر از انتظارات استودیو پیکسار جلو ببرد، همه فکر می‌کردند که انیمیشن‌ها تا سال ۲۰۱۸ آماده اکران خواهند شد. ولی برای توسعه و بهبود داستان اسباب‌بازی ۴ یک سال بیشتر می‌خواهند زمان صرف کنند.

برای طرفداران Toy Story 4 می‌تواند نشانه بدی باشد ولی مهم است که به یاد داشته باشید اکران در ماه ژوئن برای پیکسار بسیار مهم است. همه چیز از Finding Dory  تا Zootopia در ماه ژوئن (خرداد) اکران شده‌اند. این بدان معناست که پیکسار معتقد است هردوفیلم دارای پتانسیل بسیار خوبی برای فروش دارند و از هر فرصتی برای موفق شدن فیلم‌هایشان استفاده خواهند کرد.

پس تقویم‌هایتان را به روز‌رسانی کنید.

برداشت شما از این خبر چیست؟ و اینکه کدام انیمیشن را در الویت قرار داده‌اید؟

منبع

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. داستان اسباب بازی ۳ فوق العاده بود.
    اگه یک سال دیرتر بیاد و کاملا انتظاراتو برآورده کنه خیلی هم خوبه.
    ولی برای شگفت انگیزان ۲ خوشحالم که زودتر میاد.
    خیلی وقته منتظرشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو