skip to Main Content

باحال‌ترین سیستم کاراکترسازی جهان!

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/Pearl Abyss_CCS_puyanama.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/BD.jpg”]

دِوِلوپرهای کره‌ای استودیوی (Pearl Abyss) چند روز پیش ویدئویی از سیستمِ ساخت کاراکترشان را به دنیا معرفی کردند.  به عبارتی دیگر سیستم‌های معرفی شده در این زمینه را به چالشی اساسی دعوت کرد!. مهم نیست که اسکای‌ریم، فیفا، سیمز یا مَس‌افِکت باشد! این سیستم معرکه‌ست. پیچیده به نظر می‌رسد؟ شاید. اما می‌توانید واقعا تا دلِ کوچکترین تغییرات نیز نفوذ کنید. حتی اگر  صحرای سیاه Black Desert را بازی نکرده باشید، دوست خواهید داشت تا برای آن کاراکتر بسازید.

+

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

  1. سلام، ممنون. من داخل متن لینک‌های اصل رو گذاشتم. اونهایی که قرمز هستند، هدایت می‌‎کنن شما رو به منبع اصلی. فونت رو هم در اسرع وقت اصلاح می‌کنیم. ممنون از دقت نظر شما.

  2. سلام خسته نباسید.ممنون از این مطلب جالبتون..هرچی گشتم هیچ اطلاعات دیگه ای تو اینترنت پیدا نکردم در باره این سیستم عالی!اطلاعات دیگهای دربارش ندارید؟
    راستی این فونتی که دارم باهاش نظرمو مینویسم کم رنگه کورم کرد.لطفا اصلاحش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو