skip to Main Content

اسکلت کاراکترهای کارتونی اینگونه به نظر می‌رسند!

Goofy
Goofy

یکی از نکات مهم کارتون‌ها این هست که نمی‌توان قابلیت‌های فیزیکی و زیست‌شناسی آنها را در دنیای واقعی پیاده کرد. اما هنرمندان انیماتور می‌توانند شخصیت‌های کارتونی را اغراق‌آمیز طراحی کنند تا حس زندگی در آنها بوجود بیاید. یک ذهن خلاق هم می‌تواند از خودش بپرسد که “آناتومی این شخصیت‌های انیمیت شده و متحرک، واقعا می‌تواند به چه شکلی باشد؟” هنرمندی از کره‌ی جنوبی Hyungkoo Lee دقیقا این سوال را از خود پرسیده است و یک سری مجسمه از آناتومی آنها ساخته است.

او با استفاده از سیم، میله‌های آهنی آلومینیومی و رنگ، ساختار اسکلتی برخی از محبوبترین شخصیت‌های کارتونی را ایجاد کرده است. نمایشگاه “Animatus” در موزه تاریخ طبیعی بازل در  سوئیس در تابستان 2008 میزبان این نمایشگاه بود.

همچنین به جای ایجاد یک رونوشتِ علمی از آناتومی‌ها این هنرمند آنها را در حالت‌های مشابه با دنیای کارتونی و در حین حرکت قرار داده است.

Bugs Bunny
Bugs Bunny
Donald Duck
Donald Duck
Felix the Cat
Felix the Cat
Huey, Dewey, and Louie
Huey, Dewey, and Louie
Tom and Jerry
Tom and Jerry
Tweety and Sylvester
Tweety and Sylvester
Wile E. Coyote
Wile E. Coyote

 

+

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو