skip to Main Content

آنونس انیمیشنِ ایرلندیِ Song of The Sea

songofthesea-teaser

در این پست، نگاهی خواهیم انداخت به آنونس انیمیشن ایرلندی با عنوان: Song of the Sea که محصول استودیوی  Cartoon Saloon می‌باشد. این فیلم انیمیشن به کارگردانی تام مور Tomm Moore درحال تولید می‌باشد. این کار به روشِ دستی و با بالاترین کیفیت کار شده است. لازم به ذکر است انیمیشن دیگری از این استودیو در سال ۲۰۱۰ با عنوان The Secret of Kells کاندید اسکار شده بود.

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/Song of the Sea Teaser.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Song_Of_The_Sea_Puyanama.jpg”]

آهنگِ دریا، در مورد بنBen  و خواهرکوچکش سائوریس Saoirse است که عازم سفری شگفت‌انگیز می‌شوند تا جهانی کهن و عجیب را کشف کنند و قصد دارند تا از طریق دریا به خانه‌شان برگردند. این داستان الهام گرفته از فرهنگِ فلکلور ایرلند می‌باشد داستانِ فُک‌های دریایی که با آمدن به خشکی انسان می‌شوند.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو