skip to Main Content

انیمیشن’یخ‌زده’ رکورد فروش را شکست

فیلم نوح با فروش ۴۴ میلیون دلاری در نخستین هفتهٔ اکران، هرچند برای سازندگان این فیلم  بسیار خبر موفقیت آمیزی بود، ولی‌ انیمیشن بلند Frozen، با ۳۴۸،۰۰۰ دلار، مبلغ کل فروش خود را به ۱.۰۷۲ میلیارد دلار رسانید. رکوردی جدید در فروش سینمایی و یک پله بالاتر از داستان عروسک‌های ۳ با فروش ۱.۰۶۲ میلیارد دلاری.

این رکورد جدید، انیمیشن بلند “یخ‌زده Frozen” که پنجاه‌و‌سومین انیمیشن بلند استودیو‌های والت دیزنی می‌باشد را در میان ۱۰ انیمیشن بلند تاریخ سینما جای خواهد داد. اگر تنها فروش انیمیشن در آمریکای شمالی را انحصارا معیار بازار فروش قرار دهیم، فیلم منجمد با ۳۹۸ میلیون دلار در چهارمین جایگاه فروش و پس از به ترتیب شرک ۲ با ۴۴۱ میلیون دلار، شیر شاه با ۴۲۲ میلیون دلار و داستان عروسک‌ها با ۴۱۵ میلیون دلار قرار می‌گیرد.

همچنین در هفته‌ی گذشته، فیلم نوح به کارگردانی Darren Aronofsky و بازی راسل کرو، با ۵۱ میلیون دلار در خارج از آمریکا و ۴۴ میلیون دلار در آمریکا، پر فروش‌ترین فیلم هفتهٔ گذشته بود. فیلم Divergent با ۹۵ میلیون دلار در طول دو هفته در جایگاه دوم فروش گیشه، و ماپت‌ها با ۳۳ میلیون دلار در سومین جایگاه جدول قرار گرفت.

Frozen Premiere - Set
Frozen
Noah-Poster.jpeg
Noah (film)

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو