skip to Main Content

“استودیو‌تکنیک” مکانی جدید برای آموزش انیمیشن

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com//wp-content/uploads/Videos//Studio Technique – Artistic Training Studio.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Studio-Technique.jpg”]

 

هر روز افراد حرفه‌ای و مربیانِ فعال در زمینه‌ی هنر انیمیشن، راه‌کارهای متعددی پیش‌پای مشتاقانِ این هنر می‌گذارند و اینبار، استودیو‌تکنیک studio technique پا به عرصه گذاشته است. جایی‌ست برای کسانی که به دنبال یادگیری هنر انیمیشن هستند و از مراحل مقدماتی طراحی تا پرورش دیدگاه حرفه‌ای را  به هنرجویان آموزش می‌دهد.  ماموریتِ این گروه همانطور که در سایت‌شان ذکر کرداند، نه‌تنها پرورش هنرجو در زمینه‌ی انیمیشن، بلکه در دیگر زمینه‌ها مانند: تصویرسازی، کانسپت‌آرت، توسعه‌ی بصری و طراحی کامیک‌بوک است. این استودیو در زمینه‌ی آموزش با بسیاری از کمپانی‌های معروفی چون: Bioware, Cinematic Studios, EA Mobile, Electronic Arts, Eidos, Gameloft, Mercury Filmworks, THQ, Ubisoft, Visceral Games, WB Games همکاری داشته است.

ST_logo_sm

Samantha Youssef بنیان‌گذار و مدیر این آموزشگاه دارای پیشینه‌ای قوی در طراحی و انیمیشن و بسیار با استعداد است. او برای استودیو‌های والت دیزنی، یوبی‌سافت، فیلمکس و بسیاری از استودیو‌های معتبر کار کرده است. همچنین سابقه‌ی تدریس در کالج‌های بسیاری را در رزومه‌ی کاری‌اش دارد.  برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت استودیو‌تکنیک مراجعه کنید.

برای دانلود ویدئو کلیک کنید.

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو