skip to Main Content

جزییات برگزیدگان سومین جشنواره بازی های رایانه‌ای

برگزیدگان سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران در مراسمی در تالار وحدت معرفی شدند.
 Game

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمعاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برگزیدگان سومین جشنواره بازی های رایانه ای در بخش های مختلف در مراسمی که شنبه شب در تالار وحدت برگزار شد بدین شرح معرفی شدند:

• بازی های کژوال مستقل

هیات داوران در بخش بهترین طراحی و اجرای هنری بازی کژوال مستقل، به جهت خلق کاراکتری دوست داشتنی و پر تحرک و ارائه سطح کیفی حرفه ای و استاندارد از یک بازی کژوال، لوح تقدیر و جایزه 10 میلیون ریالی را به بازی ماجرای آوا اهدا و مجتبی رجبی به نمایندگی از گروه طراحی هنری این بازی جایزه آنرا دریافت کرد.
دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی این بخش به خاطر تنوع در المان های طراحی شده و هارمونی این اجزا در یک بازی پر تحرک و سرگرم کننده به بازی راه عنکبوتی به آرش صالحه اهدا شد.
هیئت داوران برای نوآوری در طراحی،و بهره گیری از سطح بالایی از کیفیت هنری در جهت خلق لذت بازی، تندیس غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران و جایزه 25 میلیون ریالی را به فاطمه کشفی برای بازی تله ران اهدا کرد.
• بازی های بزرگ مستقل

هیئت داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران در این بخش به دلیل خلق جذابیت و زیبایی در عین سادگی با بهره گیری از خلاقیت در استیلیزاسیون لوح تقدیر و جایزه 10 میلیون ریالی بهترین طراحی و اجرای هنری را به پروانه فرازنده و هانیه جهانشاهی برای بازی عشق و نفرت اهدا کرد.
دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی این بخش به دلیل تنوع در خلق شخصیت ها و فضاها و استفاده از هنرپویا نمایی در ساخت یک بازی خیال انگیز به نیما آباده برای بازی قهرمان ما تقدیم شد.
هیئت داوران به خاطر خلق یک بازی جذاب و دارای شاخصه های استاندارد از نظر هماهنگی المان ها و عناصر بصری و توجه به کیفیت جلوه های ویژه، گرافیک لوگوها و Ui ، غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران و جایزه 25 میلیون ریالی را به سهیل ضرغامی برای بازی خیابان های خونی اهدا کرد.

• بازی های بزرگ غیر مستقل

هیئت داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران در این بخش تندیس غزال زرین و جایزه 25 میلیون ریالی را به دلیل باز آفرینی سه بعدی حماسه ای ملی با بهره گیری از تصاویر پر جزئیات به حمید برغانی برای بازی فریاد آزادی اهدا کرد.
بهترین های بخش نگاه فنی
هیات داوران در این بخش ضمن درنظر گرفتن سه دیپلم افتخار و یک لوح تقدیر، هیچ کدام از بازیها را شایسته دریافت تندیس غزال زرین جشنواره ندانستند.

• بازی های کژوال مستقل
هیأت داوران به دلیل سطح بالای کیفیت پیاده سازی فنی دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی این بخش را تقدیم می کند به مجتبی رجبی برای بازی ماجرای آوا اهدا کرد

• بازی های بزرگ مستقل
هیئت داوران در بخش فنی به دلیل توسعه بازی توسط XNA و مستقل بودن تیم سازنده، لوح تقدیر سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به همراه جایزه 10 میلیون ریالی را به رضا هوشنگی برای بازی خیابان‌های خونی تقدیم کرد.

• بازی های بزرگ غیرمستقل
دیپلم افتخار و جایزه 25 میلیون ریالی بخش فنی بازی بزرگ غیر مستقل به دلیل بازی شبکه ای FPS به امید صادق‏وند برای بازی مبارزه در خلیج عدن : مدار 10 درجه تقدیم شد.
هیئت داوران در بخش فنی به دلیل توسعه موتور ایرانی برای این سبک بازی و دستاورد فنی حاصل شده دیپلم افتخار جشنواره و جایزه 25 میلیون ریالی را به بازی جاده های نبرد تقدیم کرد و جایزه این بخش به سجاد بیگ جانی اهدا شد.
بهترین های بخش طراحی صدا و صدا گذاری

• بازی های کژوال مستقل
هیات داوران در بخش بازی های کژوال مستقل، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه 10 میلیون ریالی را برای طراحی صدا و صداگذاری به سینا مجیدی برای بازی راه عنکبوتی، اهدا کرد.

• بازی های بزرگ مستقل
هیات داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه 5 میلیون ریالی طراحی صدا و صداگذاری را به بازی خیابان‏های خونی تقدیم و حمیدرضا انصاری جایزه این بخش را دریافت کرد.

• بازی های بزرگ غیرمستقل
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران در این بخش به خاطر دوبله و صداگذاری تأثیرگذار، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه 10 میلیون ریالی را به مهرداد اسماعیل پور برای بازی بیداری : خاکسترهای سوزان تقدیم کرد.
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به خاطر هماهنگی فوق العاده¬ی تصویر و صدا و انتقال موفقیت آمیز احساسات و تجربه های مجازی از طریق صدا تندیس غزال زرین و جایزه 15میلیون ریالی بهترین صدا گذاری و افکت را به احسان ابراهیم زاده برای بازی فریاد آزادی اهدا کرد.
بهترین های بخش موسیقی

• بازی های کژوال مستقل
هیأت داوران سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران لوح تقدیر و جایزه 5 میلیون ریالی بخش موسیقی را به آیدین رادکیا آهنگساز بازی تله ران تقدیم کرد.

• بازی های بزرگ مستقل
کمیته داوران در بخش بهترین موسیقی بازی بزرگ مستقل لوح تقدیر و جایزه 5 میلیون ریالی خود را به حمیدرضا انصاری برای بازی خیابان های خونیاهدا کرد.
دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی بهترین موسیقی بازی بزرگ مستقل سومین دوره جشنواره، نیز به احمد ذقاقی برای بازی صدای فراموش شده اهدا شد.

• بازی های بزرگ غیرمستقل

هیات داوران تندیس غزال زرین و و جایزه 15 میلیون ریالی بهترین موسیقی بازی را به خاطر زیبایی و تناسب نت¬ها با لحـظه لحظـه¬¬ی بازی نیز به بازی بیداری: خاکسترهای سوزان تقدیم شد و مهرداد اسماعیل پور جایزه این بخش را دریافت کرد.

بهترین های بخش طراحی بازی

• بازی¬های بزرگ مستقل

هیات داوران در بخش طراحی بازی بزرگ مستقل، لوح تقدیر و جایزه 5 میلیون ریالی خود را به امیر اتابک محمدی برای بازی آقای هت اهدا کرد.
همچنین هیئت داوران در این بخش، دیپلم افتخار بهترین طراحی بازی بزرگ مستقل و جایزه 20 میلیون ریالی را برای طراحی بازی عشق و نفرت به امیر عباس میثمی و شیرین عبدالحمیدی اهدا کرد.
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران، تندیس غزال زرین و و جایزه 20 میلیون ریالی بهترین طراحی بازی بزرگ مستقل را به بازی خیابان های خونی تقدیم و جایزه این بخش را به شروین رحیمی را اهدا کرد.

• بازی¬های بزرگ غیرمستقل

هیئت داوران در بخش بهترین طراحی بازی بزرگ غیرمستقل، تندیس غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران و جایزه 30 میلیون ریالی را به بازی بیداری: خاکسترهای سوزان تقدیم کرد و طه رسولی و شروین استاد زاده جوایز این بخش را دریافت کردند.

بهترین های بخش بازی نامه

• بازی های بزرگ مستقل و غیر مستقل
هیأت داوران در این بخش، انتظار خلق آثار بهتری داشت. اما از فرصت اهداء غزال خود در سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران استفاده کرده و به خاطر خلاقیت و نگاه تازه و بدیع به بازی های ویدئویی تندیس غزال زرین و جایزه 15 میلیون ریالی را به گروه تولید بازی جای خالی تقدیم کرد.
سید حسام صادقی اصل جایزه این بازی را در این بخش دریافت کرد.

بهترین های نگاه ویژه

• بهترین بازینامه
هیأت داوران در بخش نگاه ویژه جایزه 10 میلیون ریالی بهترین بازی نامه بیداری اسلامی را به بازی نامه بیداری : خاکستر های سوزان. نوشته جناب متین ایزدی اهدا کرد.
هیات داوران در میان آثار ارسال شده در بخش بازی نامه دفاع مقدس به خاطر تلاش تحسین بر انگیز نویسنده آن بهترین جایزه این بخش را به دو بازی پرواز دوران نوشته امیر رضا عابدینی و عملیات کرکوک نوشته حسن کریمی اهدا کرد.
هیأت داوران در بخش بازی نامه نگاه آزاد بهترین جایزه این بخش را به دو بازی لولو نوشته ماکان علیخانی و پرونده ابر سیاه نوشته شروین استادزاده اهدا کرد.

بهترین های نگاه ویژه
• بهترین طراحی کاراکتر
هیات داوران در بخش نگاه ویژه طراحی کاراکتر و محیط، جایزه 10 میلیون ریالی بهترین کاراکتر با موضوع دنیای آینده را به بازی آسمان دژ 2 و سعید رمضانی طراح این بازی اهدا کرد.
هیات داوران در بخش نگاه ویژه طراحی کاراکتر و محیط، جایزه 10 میلیون ریالی بهترین کاراکتر با موضوع آزاد را به اردلان ایزدیان برای بازی شبگرد تقدیم کرد.

بهترین سینماتیک بازی

• بهترین سینماتیک
هیات داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را شایسته کسب غزال زرین جشنواره نمی داند و فقط لوح تقدیر و جایزه 10میلیون ریالی این بخش را اهدا می کند به نیما آباده برای بازی قهرمان ما اهدا کرد.

بهترین بازی آنلاین (برخط)
هیات داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه 20 میلیون ریالی سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران را به محمدرضا کاغذگریان به نمایندگی از شرکت پارس پیک برای بازی شهر نشینان اهدا کرد.
غزال زرین بهترین بازی آن لاین جشنواره و جایزه 50 میلیون ریالی به فرزام ملک آرا به نمایندگی از شرکت توسعه گر شبیه ساز برای بازی آسمان دژ2 اهدا شد.

بهترین بازی کژوال مستقل
هیات داوران در این بخش با احترام به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره هیچ کدام از آثار را شایسته کسب تندیس غزال جشنواره ندانسته و دو لوح تقدیر و یک دیپلم افتخار را اهدا کرد.
هیئت داوران دو بازی را شایسته تقدیر و دریافت جایزه 20 میلیون ریالی دانست. در این بخش وحید محمودیان، به نمایندگی از شرکت پیشگامان یارا کیش برای بازی مچتریا و میلاد زرین دخت، به نمایندگی از گروه تانگو گیمز برای بازی راه عنکبوتی جوایزی را دریافت کردند.
دیپلم افتخار و جایزه 35 میلیون ریالی در بخش بهترین بازی کژوال مستقل به بازی ماجرای آوا تقدیم و مجتبی رجبی به نمایندگی از شرکت سرگرمی های کامپیوتری نیمو جایزه این بخش را دریافت کرد.

بهترین بازی بزرگ مستقل
هیات داوران در این بخش دیپلم افتخار و جایزه 35 میلیون ریالی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران را به بازی عشق و نفرت تقدیم و امیر عباس میثمی به نمایندگی از گروه نیو فولدر جایزه این بخش را دریافت کرد.
تندیس غزال زرین به همراه جایزه 40 میلیون ریالی بهترین بازی بزرگ مستقل سومین جشنواره به بازی خیابان های خونی اهدا شد و رضا هوشنگی به نمایندگی از گروه هدلس ویزارد جایزه این بخش را دریافت کرد.

بهترین بازی بزرگ غیرمستقل
هیات داوران در این بخش با احترام به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره و با آرزوی تولیدات با کیفیت تر در آینده، هیچ کدام از آثار را شایسته کسب تندیس غزال جشنواره ندانسته و یک لوح تقدیر و یک دیپلم افتخار را اهدا کرد.
لوح تقدیر و جایزه 40 میلیون ریالی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران را به بازی فریاد آزادی تقدیم شد و بهزاد خورسند غفاری به نمایندگی شرکت پردازش افزار پژواک جایزه این بخش را دریافت کرد.
دیپلم افتخار و جایزه 50 میلیون ریالی بهترین بازی بزرگ غیرمستقل سومین جشنواره به بازی بیداری : خاکسترهای سوزان رسید و حسن کریمی به نمایندگی از شرکت بازی رسانه جایزه این بخش را دریافت کرد.

بهترین بازی سال 1392
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه¬ای تهران با اکثریت آرا و با افتخار بازی آسمان دژ2 را به عنوان بازی سال برگزیدند و جایزه 50 میلیون ریالی را به گروه تولید کننده این اثر اهدا کردند.

بهترین بازی بخش آفرینش های دانشجویی
هیات داوران بخش «آفرینش‌های دانشجویی» پس از بررسی بازی‌های ساخته شده در این رویداد، هیچ‌یک از بازی‌ها را شایسته‌ی مقام اول، دوم و سوم نمی‌داند.
اما به رسم یادبود به سه بازی برتر که از نظر کیفی تقریبا در سطح مشابه‌ای هستند، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی 20 میلیون ریالی تعلق گرفت که عنوان این بازی ها عبارتند از. بازی “داستان گل” محصول تیم بازیسازی “خرناس”، بازی “عروسک قشنگ من” محصول تیم بازیسازی”الکترود” و بازی “عشق بی پایان” محصول تیم بازیسازی “گل سرخ”.
سومین جشنواره بازی های رایانه ای در مراسمی که شنبه شب در تالار وحدت برگزار شد به کار خود خاتمه داد.

منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو