skip to Main Content

بازگشت الفی اتکینز Alfie Atkins

maipo-film-puyanamaالفی اتکینز، شخصیت محبوب تمام گروه‌های سنی‌، یکی‌ از دو میهمان جشن صد سالگی صنعت انیمیشن نروژ خواهد بود.

بخش اول این جشن صد ساله، با انیمیشن بلندی از گونیللا برگسترمGunilla Bergs­törm ،نویسندهٔ سوئدی و خالق الفی  از سال ۱۹۷۲ و به کارگردانی تریلل کووه Torill Kove، برندهٔ جایزهٔ اسکار ۲۰۰۶ با فیلم کوتاه شاعر دانمارکی شروع خواهد شد.

فیلم، الفی اتکینز را در مرکز داستان قرار می‌‎دهد که همیشه آرزوی داشتن سگی‌ را در دنیای کودکانه و پر از آرزویش داشته. با کلید خوردن ساخت مجدد الفی اتکینز، شبکه تلویزیون ملی نروژ با استفاده از این فرصت، تصمیم به شروع مجدد ساخت مجموعه انیمیشن‌های تلویزیونی الفی اتکینز نموده که از کانال ملی‌ نروژ پخش خواهد شد.

در بخش دوم این جشن، انیمیشن بلند استاپ‌ موشن سلان و لودویگ Solan & Ludvig’s Christmas در روز کریسمس به کارگردانی راسموس سیوتسینRasmus A. Sivertsen، بازگرداندن شخصیت داستانی دیگری‌ست از نمایش پینچکلیفف گرند پریکس. فیلم، داستانی پر از رمز و راز را دنبال می‌کند که سلان و لودویگ به دنبال ماشین برف ساز شهرشان می‌گردند که توست پلسن Plosen، کاراکتر شیطانی داستان به سرقت رفته.

Hocus, Pocus, Alfie Atkins
Hocus, Pocus, Alfie Atkins
Solan & Ludvig’s Christmas
Solan & Ludvig’s Christmas

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو