skip to Main Content

ممانعت دیزنی از افشای جزئیات تا انسسی امسال

mickey-mouse-in-get-a-horse-1502در روزگاری که کسی‌ اسم دیزنی و واژه ‘کلاسیک انیمیشن’ را دیگر در یک جمله به کار نمی‌برد، انیمیشن کوتاه جدیدی از این استودیو، امسال در افتتاحیه جشنواره انسسی که هر ساله میزبان انیمیشن‌های بلند و کوتاه متعدد و پرداستان و هیجانی ست، در تاریخ ۱۱ ماه جون، به روی پرده خواهد آمد.

انیمیشن مونوکروم “Get a Horse” با حضور میکی موس، چهره ثابت دیزنی و دوست همیشگی‌اش، مینی موس، پس از مدت‌ها و در داستانی جدید که به گفته‌ی شبکه خبری دیزنی، پیش از این دیده نشده، به اکران در خواهد آمد. از اینکه از کدام هنرمندان و شخصیت‌های دیگر در این داستان استفاده شده، هیچ خبری در دسترس نیست. حتا ممکنه خود والت دیزنی بعد از ۵ دهه، از زیر خاک بر گشته باشه. چرا که تمامی جزئیات، زیر پرده‌ی ابهام پوشانیده شده و همین موضوع، توجه شبکه‌های خبری رو به خودش جلب کرده. به اصطلاح دیگر، بهترین تبلیغ برای گرم کردن تنور شهرت، مخفی‌ کاری بوده و هست.

همچنان که به این موضوع فکر می‌کنید، از یاد نبرید که کوهی از داستان‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در تمامی سالیان فعالیت این استودیو، مهر انتظار خوردند و این، شاید یکی‌ از همان داستان‌های والت باشه که از زیر غبار تاریخ به حیات باز گشته.

Mickey Mouse in ‘Get a Horse’
Mickey Mouse in ‘Get a Horse’

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو