skip to Main Content

گالری: هنرمند Tom Oreb استاد طراحی در GAG

orebdrawing-14-580x483

Tom Oreb توسط بسیاری از هنرمندان به عنوان بهترین طراحان شخصیت در عصر طلایی انیمیشن هالیوود به رسمیت شناخته شده است. بدیهی است او یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین طراح شخصیت در دیزنی به شمار می‌رود. او یکی از طراحان اولیه در سبک Stylist است که کارهایی همچون زیبای خفته، Paul Bunyan، 101 سگ خالدار در کارنامه حرفه‌ای خودش به ثبت رسانده است.

oreb_mickey

در اوایل زندگی حرفه‌ای خود، Oreb  در یکی از بخش‌های Ward Kimballs دستیار Jiminy Cricket در پینوکیو، فانتزیا، کلاغ در Dumbo بود، انبار نقاشی‌های او از سال (1941 – 1939) آرشیو شده است.

kimballoreb-model oreb_mickey orebdrawing-1 orebdrawing-2 orebdrawing-3 orebdrawing-4 orebdrawing-5 orebdrawing-6 orebdrawing-7 orebdrawing-8 orebdrawing-9 orebdrawing-10 orebdrawing-11 orebdrawing-12 orebdrawing-13 orebdrawing-14-580x483

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

  1. سلام میر امید عزیز
    ببخشید مطلبی مه میخوام بزارم اصلا مربوط به موضوع کامنتتون نیست اما ببخشید که جای دیگه ای رو ندارم که ازتون سوال کنم.
    اول اینکه فکر کنم تالار گفت و گو رو منتفی کردین چون هر چی گشتم پیداش نکردم(ما هم خیلی وقت بود سایت قشنگتونو چک نکرده بودیم)
    دوم اینکه من الان بیش از 4 سال هست که کار 3d انجام میدم و با خیلی از برنامه‌های سه بعدی کار کردم و تو مدلینگ لوکیشن‌ها و متریال دهی بهشون کارم بد نیست ولی ایجاد کاراکتر برام آرزو شده خیلی سعی کردم با تری دی مکس و یا پوزر این کارو انجام بدم اما نشد. خواهش می کنم راهنماییم کنید که چه برنامه ای برای ایجاد کاراکتر بهترینه.
    راستی اگه یه کامنت شامل مشخصات فنی انیمیشن تهران 1500 بگذارید عالی میشه چون اینکه داستان فیلم چی بوده و چه کسانی دوبله کردنو سایتای فیلم و موزیک هم میتونن بزارن … از سایت خوب پویا نما انتظار میره جزئیات فنی ساخت این انیمیشن خوب را برای کاربراش بزاره…
    کارتون بیسته!!
    ممنون

    1. سلام آقا امین،
      تالار گفتگومون تبدیل شده به جامعه پویانما، که لینکش رو می‌تونید از منوی سایت ببینید.
      در جواب سوال دومتون باید خدمتتون عرض کنم که شما باید اول شناخت نسبی به آناتومی انسان داشته باشید، و این هم جز مطالعه و تمرین امکان‌پذیر نیست. تمرین و تکرار باعث میشه دید و درک بهتر و نرمالی نسبت به آناتومی‌ها داشته باشید و بتونید توی کاراکتری که می‌خواهید بسازید اعمال کنید. من نیازی نمی‎‌بینم که هی نرم‌افزار‌های مختلف رو تست کنید. با همه نرم‌افزارهای 3D میشه آناتومی و مدلینگ رئال ساخت. توی ایران بیشتر مکس و مایا و ذی‌براش کار می‌کنند.
      برای مشخصات فنی تهران 1500 هم سایت‌ پویانما نیز مطالب مختلفی از روند و نحوه اجرای کار گذاشته، که می‌تونید در سایت ببینید. درصدد تهیه گزارش تصویری از پروژه 1500 هستیم که به زودی جزئیاتش رو به کاربران پویانما معرفی می‌کنیم.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو