skip to Main Content

تولید انیمیشن “من و سایه‌ام” به حالت تعلیق درآمد

Me and My Shadow

انیمیشن‌های کوتاه، همیشه و برای هر گروه سنی، همون ارزشی رو داره که به یه فیلم بلند انیمیشن نگاه می‌کنیم، شاید حتا بیشتر. پیکسار، دیزنی و دریم ورکز، از محبوب‌ ترین تولید کنندگان این عرصه به شمار می‌آیند. ولی‌ در حالی‌ که همهٔ ما چشم به انیمیشن کوتاه “من و سایه‌ام” دوختیم، استودیوی دریم ورکز در خبری نا امید کننده، تولید این انیمیشن را به تعویق انداخت. در طی خبر، علت تعویق را بازپروری شخصیت و داستان عنوان نمودند. و این هم نخستین باری نیست که یک پروژهٔ انیمیشنی به انبار باز گردانده شده. تا اونجایی که حافظه یاری داده، همین اخبار و سرنوشت رو از همین استودیو در مورد انیمیشن Tusker هم شنیدیم. یادتون میاد؟ اگر نه، تعجب نکنید.

۱۹۹۸، دریم ورکز به همکاری استودیو PDI، انیمیشن بلندی را که  پس از مورچه‌ها و پرنس مصر، سومین فیلم بلند دریم ورکز می‌توانست رقم بخورد، به حالت تعلیق در آورد که تا امروز همینطور معلق مانده.

Jeffrey Katzenberg
Jeffrey Katzenberg

جفری کتزنبرگ: “ اعزای تیم بسیار با انرژی و خلاقیت بالا روی فیلم مورچه‌ها کار کردند. حالا این فرصت رو دارن تا نشون بدن با حیواناتی بزرگتر مثل فیل چه کار میشه کرد.”

و البته قسمت آخر، خیلی‌ هم درست از آب در نیومد، چون Tusker هیچ وقت رخ نداد. هرچند یک ده بعد و در سال ۲۰۰۹، استودیو Imagi پروژهٔ Tusker را از دریم ورکز خرید، ولی‌ یک سال بعد چراغ‌های استودیو خاموش شد و با آن، Tusker.

Devin-Crane-DWA-Tusker-Additional-Sketches-post-1-510x399
Tusker artwork
Devin-Crane-DWA-Tusker-Additional-Sketches-post-2-510x399
Tusker artwork
Me and My Shadow
Me and My Shadow

 

 

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو