skip to Main Content

پشت‌صحنه‌ی ساخت شخصیت Manticore را ببینید

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/animation/God of War_ Ascension – Unchained – The Manticore Takes Flight-puyanama.FLV” image=” /wp-content/uploads/God-of-War_-Ascension—Unchained.jpg”]

این ویدئو به تازگی منتشر شده است، در این ویدئو با نحوه‌ی ساختِ شخصیت Manticore در سری‌بازی‌ خدای جنگ آشنا خواهید شد. ویدئو از پشت‌صحنه نگاه عمیقی دارد به مراحل مختلفِ تولید، از ایده‌پردازی، ساخت مدل، طراحی بافت، تجهیز کاراکتر، کامبت دیزاین، انیمیشن و… برای شخصیتی که ترکیبی از انسان، کوسه، شیر و عقرب است و از دهانش گوی‌های آتشین عظیمی خارج می‌شود.

طبق گفته‌ی عوامل تولید، سخت‌ترین مرحله‌ی کارشان “بال‌ها” بود. این موجود هم روی دستانش راه می‌رود که در این صورت باید بال‌ها توانایی جمع شدن به پشت کاراکتر را داشته باشند و هم پرواز می‌کند. Yury Nedelin کاراکتر تکنیکال آرتیست هم در خصوص این چالش و خواسته‌های انیماتورها می‌گوید:  برای فهم نحوه‌ی کار بال‌ها و دست‌ها ارتباط نزدیکی با انیماتورها داشت تا به Riggی برسد که بر اساس خواسته‌ی آنها کار کند سپس به خصوصیات ریگ‌اش اشاره می‌کند.

gow_a_the_manticore

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو