skip to Main Content

پشت صحنه‌هایی‌ از زندگی‌ پای Life of Pi

Life of Pi

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/animation/life_of_pi_richard_parker_puyanama.flv” image=” /wp-content/uploads/ Life_Of_Pi_Puyanama.jpg”]

شخصیت محبوب من در انیمیشن موفق Brave، ملکه ‌خرس بود. چون تضاد واضحی میان آمیختگی و تنشِ درونی حیوان و انسان در کاراکتر، خیلی‌ زیبا و شفاف به نمایش در آمده بود. اما در نقطه‌ی مقابل، در شخصیت ببر فیلم زندگی‌ پای، تمام تلاش، بر نشان دادن حیوانی عاری از هر گونه غریزهٔ انسانیست.

زندگی‌ پای، فیلم موفقی‌ بر‌گرفته از رمانی به همین نام به نوشته‌ی Yann Martel زمانی‌ که به پرده‌ی سینما رفت، همگان رو شیفتهٔ خودش کرد، هیچ بیننده‌‌ای برای یک لحظه از خودش نپرسید که آیا ریچارد پارکر، ببر، حقیقیست یا انیمیشن؟
ریچارد پارکر که در قایقی در اقیانوس، برای نجات خودش با پسری هم سفر شده، ترکیبی‌ از صحنه‌های دیجیتال انیمیشن، و گاهی ببری واقعیی‌ در استودیوی فیلم برداریست. و همین امر سبب شد تا تیم تولید پا را فرای مرز‌های توانایی شان بگذارند و ببر انیمیشنی را با چنان کیفیتی به تصویر بکشند که در طول فیلم، هیچ اختلافی در شکل و اخلاق حیوان در طول سکانس‌ها به چشم نخورد. ۱۰ میلیون تکّه موی ببر، رفتار و عکس‌العمل‌های حیوانی، همه و همه به بیننده این حس را می‌بخشد که در مقابل‌شان چیزی جز حیوانی از گوشت و خون و استخون نیست.

Life of Pi
Life of Pi
Hollywood_Reporter_Making_of_Life_of_Pi_1_h
Life of Pi
B46098B768B1C7DD9AC0B5D5C7F20312
Life of Pi

 

Life of Pi
Life of Pi

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو