skip to Main Content

نام نویسی برای دیدن فیلمهای انیمیشن

نام نویسی از علاقه‌مندان واجد شرایط تماشای فیلم‌های هشتمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران 9 دی تا 15 بهمن انجام می شود .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: دانشجویان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای رشته ‌‌هنر ، هنرمندان و دست‌اندرکاران حوزه انیمیشن می توانند در این فرصت با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی اینترنتی www.tehran-animafestival.ir نام نویسی کنند .
محسن حموله گفت : دبیرخانه این جشنواره پس از بررسی درخواست‌های ثبت شده ، بر اساس تخصص، تحصیلات و تجربیات علاقه‌مندان و ظرفیت سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌ها ، درخواست ها را اولویت‌بندی و برای متقاضیان کارت حضور صادر خواهد کرد .
وی افزود : هشتمین جشنواره پویانمایی تهران 13 تا 17 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

با برگزاری آیین ویژه‌ای از 30 سال خدمات فرهنگی، لیلا میرهادی مدیر امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل و هادی یقین‌لو کارگردان فیلم‌های پویانمایی به عنوان جانشین او، معرفی شد.

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو