skip to Main Content

70 کشور در بخش مسابقه بین الملل پویانمایی تهران

جام جم آنلاین: دبیر هشتمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران گفت : تولید کنندگان آثار پویانمایی از 70 کشور در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره شرکت کرده اند.
 محمدرضا کریمی صارمی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر افزود: تاکنون 935 اثر از کشورهای مطرح تولید آثار پویانمایی مانند روسیه ، مجارستان ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، آمریکا ، برزیل ، بلژیک ، بلغارستان ، اتریش ، تایلند ، تایوان و سنگاپور به دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی پویانمایی ارسال شده است.

وی شمار آثار پویانمایی داخلی شرکت کننده در این جشنواره را 750 اثر اعلام و اضافه کرد : هیات انتخاب تا دو هفته آینده ، ارزیابی آثار دریافتی را آغاز می کند و اواخر دی نتایج این ارزیابی ها اعلام می شود.

کریمی صارمی گفت: ارزیابی آثار راه یافته به گروه های داوری نیز از بهمن آغاز خواهد شد.

وی ، برگزاری بازار فیلم ، نشست های تخصصی و نمایش ویژه را از بخش های جانبی جشنواره پویانمایی تهران برشمرد و افزود: در این دوره از جشنواره در مقایسه با دوره قبل ، حدود 200 اثر بیشتر دریافت شده است و دو کشور بیشتر شرکت کرده اند.

هشتمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی 13 تا 17 اسفند در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو