skip to Main Content

نِرد‌ها و هیولاها

استودیو‌ی انیمیشن Slap Happy Cartoons واقع در ونکور از طرفCours Entartainment کانادا که شبکه‌ی YTV را راه‌اندازی کرده، در حال تولید مجموعه انیمیشن با عنوان Nerds And Monsters است.

این استودیو در 40 قسمت 11 دقیقه‌ای این انیمیشن را برای کودکان 6تا11 ساله تولید خواهد کرد، این انیمیشن ماجراهای یک گروه از کاراکترهای “نِرد” است که در یک جزیره‌ای ناشناخته هستند و باید تنها بوسیله‌ی هوش سرشارشان از خود در مقابل هیولاهای کودن و کم‌عقل محافظت کنند.
کتی روکیو Kathy Rocchio خالق و شریک تجاری در این استودیو می‌گوید:  “از اینکه این پروژه استارت خورده است هیجان زده هستیم ، YTV شبکه‌ای عالی برای خلق این شخصیت‌های منحصر به فرد است؛ همچنین ما به دنبال ایجاد لحظاتی خنده‌آور برای کودکان سراسر دنیا هستیم.”

نرد (به انگلیسی: Nerd)‏ به اشخاصی اطلاق می‌شود که در برخوردهای اجتماعی به صورت خاص رفتار می‌کنند، روحیه‌ای وسواس‌گونه و علمی دارند. نردها بیشتر وقتشان را به کارهایی می‌پردازند که برای دیگران محبوب نیست.
-از ویکیپدیا

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو