skip to Main Content

چرا مدل‎های SL65 و SLS AMG مرسدس‌بنز در NFS حضور دارند؟

مدل SL65 مرسدس بنز به زیبایی هرچه تمام مهندسی شده است، باشکوه و تکنولوژیک است. با ظاهری تهاجمی، قدرتمند که رویای طرفداران این سری است. موتور توربوی دوقلو‌ی V12 قدرت شگفت‌انگیز 661 اسب‌بخار را فراهم می‌آورد. خودرو قادر است 1.200 نیوتون متر گشتاور را از طریق چرخ‌های عقب آزاد کند، مهندسان مرسدس از طریق حسگر الکتریکی گشتاور را تا 199مایل در ساعت محدود کرده اند، چیزی حدود 320 کیلومتر در ساعت.

در NFS، این ماشین تقریبا غیرقابل توقف است!، در مناطق شهری باید از تمام مهارت خود استفاده کنید.

مدل بعدی: SLS AMG

این مدل شتاب صفر تا 100 تا فقط در 3.7 ثانیه پر می‌کند و به سرعت 197کیلومتر در ثانیه می‌رسد. واقعاً سریع است. موتور 6.3 لیتری V8 قدرت آن را با صدای زیبایی تولید می‌کند. وزن ماشین در اطراف راننده به خوبی و متعادل توضیع شده است.

رانندگی با سرعت متعادل واقعاً لذتبخش است. پدال گاز را فشار دهید، به سرعت متوجه خواهید شد که خون AMG در رگهایتان جاری می‌شود!. ظاهر آن از SLS افسانه‌‌ای دهه‌ی 50 الهام گرفته شده است. پنجره‌ی مشبک رادیاتور عریض، نشان مرسدس و شکل منافظ بدنه مانند ساختار جت است، این‌ها فقط گوشه‌ای از این شاهکار مهندسی هستند. در NFS قدرتمند اما متعادل است. ماشینی ایده‌آل برای سرعت‌های بالاست. وزن سبک‌اش باعث می‌شود تا هدفی برای ماشین‌های سنگین‌تر باشد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو