skip to Main Content

افتتاح استودیوی جدید EA در سوئد

ممکن است عجیب به نظر آید، اما در طول چند سال گذشته، سوئد به بهشتی برای استودیو‌های توسعه‌ی بازی تبدیل شده است. علاوه‌ بر این استودیو‌های مستقلی از سوئد توانسته‌اند توجه‌های گسترده‌ای به سمت بازی‌های اعتیادآور خود بدست آورند. مشهورترینِ این استودیو‌ها بدون شک Mojang است.

به نظر می‌رسد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در سوئد قرار است بزرگ‌تر شود و همچنان رشد داشته باشد. EA استودیوی جدیدی با نام Ghost Games در دومین شهر بزرگ سوئد یعنی گوتنبرگ را افتتاح کرد. در وب‌سایتشان دلیل انتخاب گوتنبرگ را این‌گونه شرح می‌دهند: بسیاری از توسعه‌دهندگان پراستعداد در این قسمت و مناطق جنوبی آن پیدا می‌شود.
کسی نمی‌داند کدامیک از عناوین بازی‌ها در اختیار این استودیو قرار خواهد گرفت، اما در وب‌سایت‌شان عنوان کرده‌اند:
Ghost بر اصلِ برتری، سرگرمی و احترام بنا شده‌ است. “گوست” در حال تلاش برای ایجاد تیمی از توسعه‌دهندگان در سطح جهانی است و محیط کار استثنایی برای ساخت بزرگ‌ترین و بهترین عنوان است.

در این استودیو جدید هم‌اینک موقعیت‌های شغلی در زمینه های: creative director, gameplay designer, lead artist, و development director نیاز است. آنها خواستار کارمندانی برجسته هستند و با شعار ” تعادل کار و بازی، روحِ زندگی است.” شروع کرده‌اند.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو