skip to Main Content

رکوردِ “آدم‌کش” در کیک‌استارتر


یکشنبه‌ی‌ گذشته، پایانی بود برای تلاش استودیو‌ی بلار در Kickstarter تا پشتیبانانی برای تولید The Goon بر اساس کمیک‌بوکی از Eric Powell به دست آورد. این کمپین رکوردی بر جای گذاشت، هدف آنها 400.000هزار دلار بود که با بجای گذاشتن رکورد برای یک فیلم انیمیشن در کیک‌استارتر، به رقم 441.900 هزار دلار از 7.576 حامی بر جای گذاشت. رکورد قبل برای یک انیمیشن استاپ‌موشن با عنوان Anomalisa از صنایع Starburns بود که رقم 406.237 هزار دلار را به دست آورده بودند.

این مقدار اعانه در واقع توانایی تولید هیچ‌گونه انیمیشنی را ندارد. در عوض، پول صرف ساخت لایکا‌ریل برای این انیمیشن خواهد شد، دیوید فینچر بر اساس همین موضوع به دنبال استودیو‌هایی برای به دست آوردن بودجه‌های بیشتری است.

یکی دیگر از انتقادات به کمپینِ “آدم‌کش” عدم مشاهده‌ی لایکاریلِ توسط سرمایه‌گذاران است. البته کارگردانان پروژه وعده داده‌اند تا در لس‌آنجلس اکرانی داشته باشند تا آن را به سرمایه‌گذاران نشان دهند. در نهایت بلار استودیو باید برای به دست آوردن رکورد بی‌سابقه برای یک پروژه‌ی انیمیشن به خود ببالد و طرفداران the goon هم باید خاطر جمع باشند به خاطر اینکه یک لایکاریل نیم‌میلون دلاریِ تضمین شده دارند!.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو