skip to Main Content

Assassin’s Creed به قلم Gilles Beloeil


کانسپت آرت‌هایی از هنرمند یوبی‌سافت، Gilles Beloeil. این کانسپت‌ها برای جدیدترین نسخه‌ی بازی محبوب و مشهور از سری Assassin’s Creed کار شده است و در میان آنها طرح‌هایی  از محیط‌های مختلف نیز به چشم می‌خورد که به ساخت تون‌های رنگیِ آمریکایِ ۱۷۶۵ که در بازی مورد استفاده بوده کمک کرده است.


در وب‌سایت شخصی این هنرمند می‌توانید به بسیاری از آثارش دسترسی داشته باشید و از دیدن آنها شگفت‌زده شوید!

[widgetkit id=8169]

سینماتیک Assassin’s Creed III  را می‌توانید در اینجا ببینید.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. سلام،
    بازی خیره کننده ای است. من تمام تریلرهاش رو از سایت گیم اپات دیدم، خیلی خشن و بی رحمانه در قالب آزادی و لیبرالیسم، حریفهاشو میکشه. بیشتر میشه گفت آیین قصابی تا آیین آدم کش.
    البته نسخه های قبلی هم همینطور بود، ولی این شماره خیلی فکر میکنم طبیعیتر و نمای دوربین هم نزدیکتر شده، یه جوری حس آدمکشی به آدما دست میده.
    من معذرت میخام ولی این تجربه در بازی “من هانت” (manhunt)، متاسفانه رخ داد و آدمهایی در بعضی از کشورها، مثل بلژیک و انگلیس، تلفات روانی و در نتیجه تلفات جانی داشته. واقعا متاسفم که این سبک بازی ها به چه طرفی و به چه افقی دارند نگاه میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو